دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1403 - 10:49
بذرپاش خبر داد؛

کاهش زمان سیر کالا از جنوب به شمال کشور به میزان یک سوم

کاهش زمان سیر کالا از جنوب به شمال کشور به میزان یک سوم
وزیر راه وشهرسازی از کاهش زمان سیر کالاها از جنوب به شمال به میزان یک سوم در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال نیز برنامه‌ریزی شده تا به همین میزان کاهش زمان سیر را شاهد باشیم.
کد خبر : 911910

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهرداد بذرپاش امروز شنبه در حاشیه آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی در جمع خبرنگاران افزود: در سال ۱۴۰۲ ترانزیت در بخش جاده‌ای بیش از ۵۸ درصد رشد داشت همچنین شاهد رشد ترانزیت در بخش ریلی بودیم.

وی تاکید کرد: هر چقدر تسهیلات را در این بخش افزایش دهیم شاهد رشد ترانزیت خواهیم بود.

بذرپاش از کاهش زمان سیر کالاها از جنوب به شمال به میزان یک سوم در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال جاری نیز برنامه‌ریزی شده تا به همین میزان کاهش زمان سیر را شاهد باشیم.

به گزارش آنا،  یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، از امروز (شنبه، ۲۹ اردیبهشت) تا یکم خرداد ۱۴۰۳، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و پنج شرکت خارجی از کشورهای چین، روسیه، هند و جمهوری آذربایجان و بازدیدکنندگان خارجی از ۱۴ کشور خارجی شامل چین، روسیه، ترکیه، هند، قزاقستان، ازبکستان، ویتنام، پاکستان، تاجیکستان، قرقیزستان، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، امارات و عربستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته