دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پخش زنده اختتامیه حرکت کاروان «بیت عتیق» در تلویزیون

مراسم اختتامیه حرکت کاروان بیت عتیق که روز پنجشنبه ۱۸ شهریور در بهشت زهرا برگزار می شود توسط شبکه «افق» به صورت زنده روی آنتن می‌رود.
کد خبر : 116657

به گزارش گروه فرهنگی آنا، کاروان بیت عتیق ویژه گرامیداشت شهدای فاجعه منا در آستانه سالروز این حادثه دردناک، در شهرهای مختلف حضور یافت و سفری داشت از شهرستان مهاباد تا استان گیلان و از آنجا به خراسان و سپس در تهران، حرکت این کاروان به اتمام خواهد رسید.


مراسم اختتامیه حرکت کاروان بیت عتیق، پنجشنبه ۱۸ شهریورماه در محل یادمان شهدای حج بهشت زهرا برگزار می شود.


به گفته رسول آذرسر دبیر خیزش تمدنی اسلام (معراج)، این مراسم که با حضور خانواده شهدای منا برگزار می شود شامل بخش های مختلفی خواهد بود.


وی افزود: قرائت دکلمه توسط دختر شهید آقایی پور سفیر ایران در اسلوونی که جزو شهدای منا به شمار می رود، اجرای برنامه توسط جمعی از اعضای گروه سرود ۴۷۵ نفره کاروان بیت عتیق، اجرای چند قطعه نمایشی، شعرخوانی و اجرای نمایش توسط جمعی از هنرمندان، بخش های مختلف این مراسم هستند ضمن اینکه یکی مداحی نیز جزو برنامه های مراسم اختتامیه در نظر گرفته شده است.


آذرسر خاطرنشان کرد: این مراسم از ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه در بهشت زهرا آغاز می شود و برخی شبکه‌های سراسری از جمله شبکه افق، پخش زنده آن را بر عهده دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته