دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

مدیر مجموعه آزادی: سرتاسر ورزشگاه آزادی سیاهپوش شد/قبل ازشروع بازی در ورزشگاه مراسم عزاداری برگزار می‌شود

حسن طباطبایی گفت: ورزشگاه آزادی در حال حاضر سرتاسر سیاهپوش شد و امیدواریم فرهنگ عاشورایی خودمان را در این بازی به کل دنیا مخابره کنیم.
کد خبر : 124863

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین بازی دور گروهی رقابت‌های انتخابی جام جهانی باید در ورزشگاه آزادی به مصاف کره جنوبی برود. مسئولین ورزشگاه آزادی برای برگزاری این بازی در شب عاشورای حسینی برنامه‌های ویژه‌ای درنظر گرفتند.


حسن طباطبایی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط مسئولین ورزشگاه برای برگزاری این بازی گفت: «خوشبختانه با همدلی خوبی که صورت گرفت، از یک هفته قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم تا فضای مناسبی را با فرهنگ عاشورایی برای ایام سوگواری «امام حسین» فراهم کنیم.»


وی ادامه داد: «از وزارت ورزش، شهرداری تهران و شرکت توسعه زیرساخت های ورزشی تشکر می‌کنیم که در این ایام کمک حال ما بودند و در برگزاری هر چه بهتر این بازی کمک زیادی کردند. ورزشگاه آزادی در حال حاضر سرتاسر سیاهپوش شد و امیدواریم فرهنگ عاشورایی خودمان را در این بازی به کل دنیا مخابره کنیم.»


مدیر مجموعه ورزشی آزادی در رابطه با برگزاری مراسم عزاداری قبل از شروع بازی بیان کرد: «ما درنظر داریم تا 2-3 ساعت قبل از شروع بازی مراسم عزاداری را با حضور مداحان امام حسین در ورزشگاه برگزار کنیم و همچنین دو پرچم بزرگ 600 متری که به نام مبارک «امام حسین» و «حضرت ابوالفضل» تبرک جستند را در ورزشگاه به اهتزار درمی‌آوریم.»


وی در پایان گفت: «تمام سعی ما این است که بتوانیم این بازی را بدون حاشیه و همراه با فرهنگ عاشورایی که مناسب فرهنگ مردم ایران است برگزار کنیم و مردم ما هم قطعا در این کار بزرگ همراه ما خواهند بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته