دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آبان 1395 - 15:15
معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:

آماده شدن مقدمات بهره‌برداری از زمین 400 هکتاری جدید بهشت زهرا (س)

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از آماده شدن مقدمات بهره برداری از 400 هکتار زمین برای توسعه بهشت زهرا(س) خبر داد.
کد خبر : 128499

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از تهران سما، مجتبی یزدانی با اشاره به اینکه توافقات نهایی برای واگذاری زمین انجام شده است،گفت: درباره واگذاری این زمین مشکل خاصی وجود ندارد و مقدمات طراحی این محوطه 400 هکتاری در حال انجام است.


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درباره مراحل آماده سازی محوطه جدید خریداری شده برای بهشت زهر(س) اضافه کرد: برای بهره برداری از این زمین در گام نخست باید نقشه و طرح داشته باشیم و در این راستا مشاور طرح تعیین شده و اقدامات لازم برای طراحی و نقشه برداری این محوطه در حال انجام است.
یزدانی درباره زمان دقیق بهره برداری از محوطه جدید 400 هکتاری بهشت زهرا (س) توضیح داد: بهره برداری از این مجموعه منوط به بررسی مشخصات دقیق این محوطه و آماده سازی زیر ساخت های آن است و به محض پایان این بخش از عملیات آماده سازی وارد فاز بهره برداری می‌شویم.
به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در راستای آماده سازی محوطه 400 هکتاری جدید بهشت زهرا (س) هیچ مشکلی وجود ندارد و تنها در انتظار آماده سازی زیر ساخت‌های لازم هستیم.


یزدانی در پایان گفت: به محض تکمیل زیر ساخت‌ها، دسته بندی قبور انجام می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته