دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس واحد شهربابک عنوان کرد:

توانایی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه کارآفرینی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با پتانسیل هایی که دارد می تواند در زمینه کارآفرینی نقش بسزایی داشته باشد.
کد خبر : 189672

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر حسین سبزعلیانی در جلسه ای با کرهانی رئیس اداره کار و زین الدینی مسئول میراث فرهنگی شهرستان شهربابم با موضوع کارآفرینی و استفاده از طرح های پژوهشی دانشگاه و تعامل با حوزه صنعت و معدن اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حال راه اندازی تشکل هایی با عنوان مرکز رشد و توسعه دانشگاه است.


وی گفت: البته توقع جامعه دانشگاهی از مسئولان بویژه مسئولان حوزه صنعت و معدن این است که به دانشگاه آزاد اسلامی اطمینان داشته باشند چه بسا طرح های پژوهشی دانشگاه می تواند یاریگر حوزه صنعت و معدن باشد.


این مسئول، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک با داشتن اساتید مجرب می توانند در زمینه کارآفرینی موثر باشد و استفاده از طرح های موجود آنان اولویت اول ماست، اما این امر مهم زمانی محقق می شود که مسئولان در کنار جامعه دانشگاهی با هم تعامل و همکاری داشته باشند.


معاون آموزشی و پژوهشی این دانشگاه هم با بیان اینکه طرح های پژوهشی این واحد شامل مزرعه کاشت زعفران، گیاهان دارویی، استخر پرورش ماهی و کارگاه های آموزشی روند رو به رشد خوبی داشته است عنوان کرد که تلاش در این زمینه باید با جدیت ادامه داشته باشد.


دکتر اکبر اسدی در مورد طرح های درآمدزا نیز گفت: جلسات متعددی با اساتید هیات علمی داشته ایم که امیدواریم بتوانیم آنها را عملی کنیم. با استقلال مجتمع مس تعامل بیشتری با شرکت مس و شرکت های اقماری صورت خواهد پذیرفت و این واحد دانشگاهی آمادگی اجرای طرح های تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه مسائل مختلف شهرستان را دارد.


غلامحسین کرهانی رئیس اداره کار شهربابک نیز با بیان اینکه به زودی شاهد استقلال مجتمع مس شهربابک خواهیم بود، گفت: تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت که از ظرفیت های موجود دانشگاه به خصوص طرح های پژوهشی این واحد دانشگاهی در حوزه های مختلف استفاده کنیم و البته با رایزنی با نماینده شهرستان و دیگر مسئولان امیدواریم این امر مهم محقق یابد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته