دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1396 - 12:32

دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با عضو مجلس خبرگان رهبری

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس همراه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز به مناسبت ولادت باسعادت رسول گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) و 16 آذر روز دانشجو با آیت الله سیدمحمد فقیه امام جمعه نی ریز و عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.
کد خبر : 239184

به گزارش خبرنگار آنا از نی‌ریز در این دیدار که در بیت آیت الله فقیه و با حضور جمعی از استادان دانشگاه و فعالان فرهنگی صورت گرفت، دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با تبریک میلاد سراسر نور دردانه‌ آفرینش رسول گرامی اسلام (ص) و شیخ الائمه امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت روز دانشجو، گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان ارائه کرد.


وی حرکت به سمت درآمدزایی بدون تکیه بر شهریه‌ دانشجویان با محوریت تشکیل شرکت‌های دانش بنیان و توجه به مسائل فرهنگی با محوریت تبیین سبک زندگی اسلامی در دانشگاه‌ها را از خواسته‌ها و برنامه‌های دکتر ولایتی و دکتر رهبر برشمرد و تصویب رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی و پیراپزشکی با توجه به گرایش و تمایل جوانان و داوطلبان ورود به کنکور به این رشته‌ها را از اولویت‌های اساسی برای واحد نی ریز دانست.


در این دیدار گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز نیز از سوی کاوه پیشقدم ارائه شد و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان از زحمات آیت الله فقیه که خود عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و سال‌ها در این مجموعه منشاء خدمات بوده و در واقع از موسسان این واحد دانشگاهی در نی ریز است، سپاسگزاری کرد.


به گزارش آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و دبیر هیات امنای این استان در راس هیاتی از دانشگاهیان با آیت الله سید مهدی فال اسیری از روحانیون تاثیرگذار نی ریز و از نوادگان سید علی اکبر فال اسیری از فقها و روحانیون تراز اول فارس -که مقام معظم رهبری در سفر خود به فارس از وی تجلیل کرد- نیز دیدار و از نزدیک با وی گفت‌وگو و گزارشی از فعالیت‌ها و وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس را ارائه کرد.


در این دیدار آیت الله فال اسیری به برخی طرح‌های اقتصادی که در نی ریز با نظارت ایشان در حال اجراست، اشاره و در زمینه‌ برنامه‌های فرهنگی نیز طرح‌ها و پیشنهاداتی را خدمت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ارائه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته