دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1393 - 15:40

دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و منطقه ویژه اقتصادی مهران تفاهمنامه همکاری امضا می‌کنند

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی مهران گفت: پتانسیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام از لحاظ نیروی انسانی متخصص قابل تحسین است.
کد خبر : 2706

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس علی طاووس‌نژاد در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد واحد ایلام با اعلام آمادگی برای فعالیت بیشتر بین منطقه ویژه اقتصادی مهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: نقش دانشگاه‌ها در تربیت نیروهای متعهد و متخصص مورد نیاز استان، سازنده و قابل تقدیر است و امروز دانشگاه‌ها در خط مقدم تولید علم و انجام طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی هستند.


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی مهران بیان کرد: مجوز‌های لازم برای صادرات و واردات ظرف کمتر از چهار روز در این منطقه صادر می‌شود.


رئیس هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی مهران نیز گفت: پتانسیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام از لحاظ نیروی انسانی متخصص قابل تحسین است و باید از این پتانسیل عظیم در زمینه تحقیقات و پژوهش‌های منطقه ویژه اقتثصادی مهران استفاده شود.


مهندس طالب صادقیان اضافه کرد: منطقه ویژه اقتصادی مهران در آینده نزدیک، باعث ایجاد تحول و افزایش سطح درآمد مردم استان می‌شود.


وی بیان کرد: استقبال سرمایه گذاران در منطقه ویزه اقتصادی مهران رو به افزایش است و رونق این منطقه، رونق اقتصادی استان را به دنبال دارد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نیز در این دیدار گفت: متنوع سازی درآمد‌های دانشگاه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام است. با برنامه ریزی‌های صورت گرفته امسال بایستی ۱۲ درصد از هزینه‌های دانشگاه از محل درآمد‌های غیر شهریه تامین شود.


دکتر شهریار عباسی عنوان کرد: روند متنوع سازی درآمد‌های دانشگاه در راستای تاسیس شرکت‌های دانش بنیان برای افزایش تولیدات علمی و پژوهشی و تبدیل آن به ثروت از اقدامات ماندگار و قابل تحسین است.


وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام از لحاظ تولیدات علمی و پژوهشی یک از بزرگ‌ترین مراکز آموزش عالی در استان و بازویی توانمند برای انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی در ادارات، نهاد‌ها و شرکت‌های استان است.


رئیس واحد ایلام گفت: افزایش ارتباطات پژوهشی و تحقیقاتی بین دانشگاه آزاد اسلامی و منطقه ویژه اقتصادی مهران باعث افزایش راندمان و اجرای پروژه‌های بزرگ به جهت علمی و مطالعاتی می‌شود.


در پایان این نشست مقرر شد مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام از منطقه ویژه اقتصادی مهران بازدید به عمل آورند و تفاهم‌نامه همکاری امضاء کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته