دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1397 - 03:45
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

دانشگاه آزاد اسلامی سهم مهمی در ترویج علم و دانش دارد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سهم بسیار مهمی در ترویج علم و دانش به ویژه در حوزه مقاله‌های ISI و علم نوین داشته است.
کد خبر : 295153

محمدباسط درازهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره تغییرات و تحولات دانشگاه آزاد اسلامی در طول ماه‌های اخیر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی حساسیت زیادی برای مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات داشته و دارد.


وی ادامه داد: جلسات متعددی با روسای محترم دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه دکتر فرهاد رهبر تاکنون گرفته شده است و گزارش‌های متعددی را کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دریافت کرده است.


درازهی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی سهم بسیار مهمی در ترویج علم و دانش به ویژه در حوزه مقاله‌های ISI و علم نوین داشته است و کمک زیادی به پیشرفت علمی کشور نموده است، اگر مقالات ISI دانشگاه آزاد را از ردیف و جدول خارج کنیم، سهم ایران در رشد علم و دانش در جدول جهانی بسیار کاهش می‌یابد.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم هم‌افزایی و هم‌گرایی داشته باشند تا برای ارتقای کیفیت علم، مفید واقع شوند. کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هم اعلام کرده است که از برنامه‌های وزارت علوم و دانشگاه آزاد و دیگر موسساتی که برای رشد علم و دانش کشور تلاش می‌کنند، حمایت می‌کند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته