دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1397 - 06:36
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌ و‌ پرورش شهر تهران خبر داد:

تجهیز 467 کلاس دوره متوسطه به تجهیزات کمک آموزشی

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌ و‌ پرورش شهر تهران از تجهیز 467 کلاس در دوره متوسطه به تجهیزات کمک آموزشی از جمله رایانه و ویدئو پروژکتور، خبر داد.
کد خبر : 306453

ابراهیم رفیعی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا بیان کرد: معاونت آموزش متوسطه شهر تهران برای به‌روزرسانی و تجهیز مدارس دوره متوسطه، گام‌هایی را برداشته است که از جمله آن، می‌توان به تجهیز تمام مدارس به ویدئو پروژکتور اشاره کرد.


وی افزود: تابستان امسال، از تمامی مدارس دوره متوسطه، اعلام نیاز کردیم و متوجه شدیم 467 کلاس نیازمند فناوری‌های نوین و جدید هستند؛ که در گام اول اقدام به تجهیز این مدارس به ویدئو پروژکتور کردیم.


معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌ و‌ پرورش شهر تهران خاطرنشان کرد: در مرحله دوم تأمین رایانه (کامپیوتر) این مدارس را در پیش داریم ،که امیدواریم تأمین این تجهیزات تا ابتدای سال تحصیلی انجام شود.


رفیعی در خصوص ضرورت تجهیز و به‌روزرسانی کلاس‌های دوره متوسطه، گفت: امروزه به‌دنبال انجام آزمون‌های آنلاین، ارائه درس‌های الکترونیک و غیره هستیم که از‌ این جهت، تجهیز و به‌روزرسانی مدارس دارای اهمیّت چندانی است.


انتهای پیام/4038/


انتهای پیام/

برچسب ها: تجهیز مدارس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته