دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1397 - 10:20
رنجبر خبر داد:

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی اولویت دانشگاه آزاد در حوزه فناوری

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه‌های فنی مهندسی با کیفیت موجود، به وضوح نشانگر اولویت‌دهی دانشگاه به حوزه فناوری است.
کد خبر : 331475
636636248851775916_md.jpg

بیژن رنجبر در حاشیه نخستین جشنواره انرژی و مواد در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به افزایش کیفیت در محصولات تولیدی واحدهای نوآور گفت: در بسیاری از غرفه‌ها محصولات در محور مواد و انرژی بوده و خوشبختانه از واحدهای مختلف در این رویداد حضور داشتند.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی افزود: نکته قابل توجه در رابطه با نمایشگاه انرژی و مواد، تجاری‌سازی اغلب محصولات از سوی واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان است که این به‌نوعی پیشگامی و اقتصادمحوری این واحدها را نشان می‌دهد و حتی بعضی از واحدهای فناور فروش و سفارشات از خارج کشور نیز  داشته‌اند.


وی با اشاره به کیفی‌سازی پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی به‌ویژه در حوزه‌های فنی-مهندسی با کیفیت موجود، به وضوح مبیّن اولویت‌دهی دانشگاه به حوزه فناوری بوده و تغییر رویکردها در این حوزه مشهود است.


رنجبر در پایان گفت: نمایشگاه انرژی و مواد نشان داد که علی‌رغم اعمال تحریم‌های خصمانه علیه کشورمان، جوانان و دانشجویان همچنان راه خود را ادامه داده و خودباوری و توانمندی آن‌ها بیش از پیش در راستای تحقق اهداف پژوهشی در خدمت دانشگاه است.


انتهای پیام/4116/ 4107/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته