دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1397 - 09:46
صندوق حمایت از پژوهشگران:

فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری تمدید شد

چهارمین فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری توسط صندوق پژوهشگران و فناوران تا سه‌شنبه ۲۷ آذر ماه جاری تمدید شد.
کد خبر : 343920
logo_sandogh_hemayat.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، چهارمین فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری که از تاریخ 15 شهریور‬ تا 15 آبان به پژوهشگران اطلاع‌رسانی شده بود، تا پایان ساعت کاری روز سه‌شنبه ۲۷ آذر ماه جاری تمدید شد.


صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (بنیاد ملی علم ایران) در چارچوب سیاست‌های راهبردی پژوهش و فناوری، حمایت از رساله‌های دکتری را در دستور کار قرار داده است تا با هدایت رساله‌های دکتری به سمت نیازهای اساسی پژوهشی و فناوری کشور، گسترش مرزهای دانش و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه قدم‌های استواری برداشته شود.


از این رو از سال ۹۵ طی برگزاری سه فراخوان 2 هزار و 64 طرح رساله دکتری جهت دریافت حمایت به صندوق ارسال شده است. از هر رساله دکتری تا سقف ۳۰ میلیون تومان حمایت می‌شود.


متقاضیان دریافت این حمایت می‌توانند ضمن مراجعه به سایت صندوق و پس از مطالعه دقیق آیین‌نامه طرح‌های خود را در سامانه طرح‌های پژوهشی ثبت کنند.


طرح‌ها باید به نام استاد راهنما در سامانه ثبت شود و به طرح‌هایی که از طریق پروفایل استاد ارسال نشود ترتیب اثر داده نخواهد شد.


قبل از ارسال تقاضا از طریق پروفایل استاد راهنما، دانشجو موظف است که پروفایلی به نام خود در سامانه ایجاد نماید.


دانشجویان ورودی مهر سال ۱۳۹۴ به بعد و دانشجویانی که تاریخ تصویب پروپوزال آنها در دانشگاه از 15 شهریور به بعد باشد امکان شرکت در این فراخوان را دارند. 


استادان راهنما صرفاً مجاز به ارسال یک طرح رساله دکتری خواهند بود. طرح‌هایی که به صورت کامل در سامانه بارگذاری شده باشند مورد بررسی قرار خواهند گرفت.


انتهای پیام/4007/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته