دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1397 - 11:03
معینی عنوان کرد:

اجرای ایده‌ دانشجویان مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی قم

‌‌‌مدیر غرفه مهندسی کامپیوتر نمایشگاه علمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم از اجرای ایده‌ دانشجویان مهندسی کامپیوتر در سطح استانی، کشوری و بین‌المللی خبر داد.
کد خبر : 345224
غرفه کامپیوتر 2.jpg

متین معینی در حاشیه نخستین نمایشگاه علمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم صرفاً ایده‌هایی را در این نمایشگاه ارائه کنیم که به مرحله تجاری رسیده‌اند.


وی با توجه به جذابیت‌های غرفه کامپیوتر در این نمایشگاه افزود: غرفه  مهندسی کامپیوتر یکی از پربارترین و جذاب‌ترین غرفه‌های نمایشگاه علمی دانشجویان است و سعی کردیم برای نخستین بار یک‌سری نوآوری‌ها و فناوری‌های جدید را عرضه کنیم.


‌‌‌مدیر غرفه مهندسی کامپیوتر نمایشگاه علمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم، بازی‌های رایانه‌ای، مسابقات رایانه‌ای و معرفی رشته مهندسی کامپیوتر را از جذابیت‌های این غرفه برشمرد و افزود: معرفی ایده‌های تجاری‌سازی شده، شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های ایجادشده توسط دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر که تعدادی از آنها در سطح استانی، کشوری و بین‌المللی درحال اجراست را می‌توان از جذابیت‌های غرفه مهندسی کامپیوتر  دانشگاه آزاد اسلامی استان قم برشمرد.


معینی افزود: از لحاظ فنی می‌توان به جرأت گفت که غرفه کامپیوتر یکی از موفق‌ترین و پربارترین غرفه‌های این نمایشگاه است؛ زیرا ایده‌های متعددی برای عرضه در این نمایشگاه در این غرفه وجود داشت که هرکدام از آنها به بازار کار برسند، می‌توانند یکی از موفق‌ترین کسب و کارها را ایجاد کنند؛ اما به علت محدودیت در این غرفه ارایه نشد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته