دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1398 - 12:14
از امروز؛

امکان ثبت درخواست انتقالی دانشجویان علوم پزشکی فراهم شد

ثبت درخواست انتقالی جدید در دانشگاه مبدأ برای نیمسال اول99 - 98 از 15 اردیبهشت شروع شد.
کد خبر : 378819

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، ثبت درخواست انتقالی جدید در دانشگاه مبدأ برای نیمسال اول 99 - 98 از 15 اردیبهشت شروع شد و تا 15 خرداد ادامه خواهد داشت.


دانشجویان در صورت تکمیل و ثبت درخواست انتقالی باید فرم درخواست میهمانی را نیز تکمیل کنند تا درصورتی‌که دانشگاه مبدأ با درخواست میهمانی موافقت کردند، در روند بررسی درخواست در مراحل بعدی با مشکلی مواجه نشود.


دانشجویان پس از مطالعه اطلاعیه مندرج در سایت معاونت آموزشی و آگاهی از شرایط میهمانی و انتقال و آماده کردن اطلاعات مورد نیاز و اسکن مدارک برای ثبت درخواست انتقالی خود اقدام کنند.


پس از بررسی کارشناسان آموزش، در صورتی‌که مدارک و اطلاعات ناقص باشد برای دانشجویان پیغامی ارسال می‌شود، پس از ورود از طریق شماره دانشجویی و کد ملی با مشاهده پیام کارشناس با مضمون "مدارک دارای نقص است"، حداکثر تا تاریخ 26 اردیبهشت 98 باید نسبت به رفع نقص مربوطه اقدام کنند. بدیهی است عواقب کوتاهی در این امر متوجه شخص دانشجو است.


دانشجویان در صورت موافقت با درخواست انتقالی در دانشگاه مبدأ (محل تحصیلتان)، لازم است که مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای دانشگاه یا دانشگاه‌های مقصد انتخابی را از طریق همین سامانه تا 27 تیر ارسال و تکمیل کنند.


انتهای پیام/4107/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته