دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1398 - 17:43
مدیركل راه و شهرسازی گلستان:

اهداف نظام مهندسی ساختمان با اجرای درست قوانین محقق می‌شود

مدیركل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: در سایه اجرای درست قوانین می‌توان اهداف نظام مهندسی ساختمان را پیاده و به مواردی که تاکنون مغفول مانده توجه کرد.
کد خبر : 399189
76477.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از  اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی گفت: در سایه اجرای درست قوانین می‌توان اهداف نظام مهندسی ساختمان را پیاده و به مواردی که تاکنون مغفول مانده، توجه کرد و در نتیجه خدمات را به مراجعه‌کنندگان افزایش دهیم.


وی افزود: توجه به مباحث مقررات ملی ساختمان  و رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای، طراحی و اجرای آن توسط افراد ذی‌صلاح مسئله مهم دیگری است که برای دستیابی به اهداف پیش رو در سازمان نظام مهندسی ساختمان باید به آن پرداخته شود.


مدیركل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: نظارت‌های دقیق و کارشناسی در مراحل ساخت‌و‌ساز ساختمان اعم از استفاده از مصالح مرغوب، کنترل‌های کامل نقشه‌های ساختمان (سازه‌ای، معماری و تأسیساتی) و توجه به ضوابط و مقررات ارتقای کیفی سیما و منظر شهری و رعایت اصول فنی و استانداردهای معماری اسلامی-ایرانی به منظور اجتناب از تدوین و ترویج الگوهای نامتناسب از جمله مواردی است که باید توسط نظام مهندسی ساختمان در اولویت کاری قرار گیرد.


این مقام مسئول اظهار کرد: در شرایط کنونی و ارائه طرح‌ها و برنامه‌های متنوع دولتی در زمینه انبوه‌سازی و حمایت و مساعدت‌های لازم دولت در این راستا می‌طلبد که بستر را طوری آماده کنیم تا بخش خصوصی در استان و خارج از استان و سرمایه‌گذاران وارد این بخش شوند.


مدیرکل راه و شهرسازی گلستان برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در اواخر خردادماه سال جاری را یادآوری و بیان کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی است تا مهندسان و دست‌اندرکاران بخش ساختمان با آخرین دستاورد‌های صنعت ساختمان آشنا شوند.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته