دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 شهريور 1398 - 20:33
مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

افزایش 10 درصدی گردشگران ورودی به یاسوج نسبت به سال 97

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 10 درصدی ورود گردشگران به یاسوج نسبت به تابستان سال 97 خبر داد.
کد خبر : 413287
139410141853532276848474.jpg

محمود باقری در گفتگو با خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره آمار ورودی گردشگران به استان کهگیلویه و بویر احمد اظهار کرد: خوشبختانه امسال با توجه به آمار بالای سفرهای داخلی شهرستان یاسوج مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران شد.


وی افزود:‌ استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به دو منطقه معتدل کوهستانی و منطقه گرمسیری جزو هدف گردشگری مسافران محسوب می‌شود.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: گردشگران در بهار سعی می‌کنند از مناطق گرمسیری و در فصل تابستان از مناطق معتدل کوهستانی استفاده کنند.


باقری از رشد 10 درصدی مسافران و گردشگران ورودی به استان کهکیلویه و بویر احمد در مقایسه با سال قبل در تابستان خبر داد و گفت: آمار مسافرانی که این استان را مقصد گردشگری خود قرار داده بودند از مرز 3 میلیون نفر گذشت.


  وی دلیل این امر را وجود جاذبه‌های گردشگری اعلام کرد و افزود: آبشار یاسوج، امامزاده بی بی حکیمه، منطقه گردشگری شلال دان، منطقه کوه و گل سی‌سخت و چشمه بلقیس چلان از جمله مناطقی بودند که بیشتری آمار بازدید گردشگران را داشت.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته