دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1394 - 14:55
لازمی:

نخستین آئین تجلیل از مفاخر و مشاهیر بافق برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق گفت: نخستین آئین تجلیل و تکریم از مفاخر و مشاهیر شهرستان بافق پنج شنبه 16 مهر با نکوداشت مقام علمی دو تن از فرهیختگان این شهر، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق برگزار می‌شود.
کد خبر : 41883

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حسینعلی لازمی اظهار کرد: با تلاش مستمر و برنامه‌ریزی انجام شده قرار است با همکاری و مساعدت شرکت سنگ آهن مرکزی و فرمانداری و امام جمعه بافق نخستین آئین تجلیل از فرهیختگان بافقی در سالن آفرینش دانشگاه آزاد بافق برگزار شود.


وی با توجه به اهداف برگزاری این آیین گفت: در این همایش از خدمات علمی دکتر محمدعلی برخورداری بافقی و دکتر سید محمود صدر بافقی به‌عنوان چهره های علمی و دانشگاهی شهرستان تجلیل می‌شود و علاوه بر معرفی این دو شخصیت به نسل جوان و دانشجویان؛ امید آن داریم که بتوانیم با بسترسازی مناسب زمینه تشویق و ترغیب جوانان را به پیمودن درجات علمی و دانشگاهی فراهم آوریم.


لازمی با توجه به اینکه ایده و طرح تجلیل از مفاخر و فرهیختگان از سوی معاونت فرهنگی– دانشجویی سازمان مرکزی ابلاغ شده است، افزود: بدون شک این طرح نیز از طرح‌های ماندگار فرهنگی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود که امیدواریم با مشارکت شرکت سنگ آهن مرکزی و فرمانداری بافق مراسمی در خور شان و منزلت اندیشمندان بافقی فراهم آوریم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با بیان اینکه مقدمات برگزاری این آیین به شایستگی در حال انجام است، افزود: مسئولیت دبیرخانه این همایش در دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه ایحاد شده و سایر همکاران در برگزاری هرچه بهتر این مراسم وی را یاری می‌دهند.


دکتر محمدعلی برخورداری بافقی اکنون ریاست دانشگاه علم و صنعت ایران را بر عهده دارد و دکتر سیدمحمود صدر بافقی از پزشکان شهیر بافقی در زمینه قلب و فوق تخصص در این گرایش است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته