دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1394 - 12:23

ساهاکیان: نتیجه بدست آمده راضی‌کننده نبود/ کسب سهمیه المپیک سخت ولی شدنی است

بازیکن پست چهار تیم ملی بسکتبال گفت: در مسابقات آسیایی تمام تلاش خودمان را برای قهرمانی انجام دادیم اما در بازی مقابل چین خوب نبودیم و نتوانستیم از قهرمانی خودمان در آسیا دفاع کنیم.
کد خبر : 42395

اوشین ساهاکیان بازیکن تیم ملی بسکتبال در خصوص مسابقات آسیایی چین و کسب مقام سوم ایران در این رقابت ها به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم. همه تیم ها با قدرت در این بازی‌ها حاضر شدند. از نتیجه بدست آمده راضی نیستیم ولی جای امیدواری است که دست خالی به ایران بازنگشتیم.»


ساهاکیان در مورد شرایط بازی مقابل چین افزود: «چینی ها در این بازی بسیار خوب عمل کردند و از نقاط ضعف ما نهایت استفاده را بردند. تمرکز در این بازی نقش مهمی داشت که چینی ها موفق‌تر از ما عمل کردند و در نهایت توانستند ما را شکست دهند. در واقع قهرمانی چین در این مسابقات نشان دهنده قدرت بالای آنها و عملکرد خوبشان در بازی ها بود.»


وی در مورد شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات پیش رو بیان داشت: «کار ما برای کسب سهمیه المپیک سخت شده است ولی شدنی است. در واقع باید در این مسابقات این کار را انجام می دادیم اما متاسفانه نشد و حالا باید تلاش خودمان را بیشتر کنیم تا بتوانیم برای المپیک کسب سهمیه کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته