دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1398 - 10:28

آخرین اخبار از برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در تهران/ رنگرز: اتحادیه جهانی هنوز جواب نداده است

پس از لغو رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در تهران، تاریخ جدید برگزاری این مسابقات از سوی اتحادیه جهانی هنوز اعلام نشده است.
کد خبر : 447476

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پس از لغو مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در تاریخ هفتم و هشتم آذرماه سال جاری، با رایزنی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان، این میزبانی به ایران بازگشت اما زمان برگزاری آن هنوز مشخص نیست. 


رنگرز در گفتگو با خبرنگار آنا درباره زمان برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی گفت: ما دو زمان پیشنهادی به اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرده‌ایم. یکی 14 و 15 جاری و دیگری 17 و 18 آذرماه سال جاری است اما هنوز پاسخی از سوی اتحادیه جهانی به ما داده نشده است. با توجه به تعطیلی شنبه و یکشنبه، امروز  و فردا هم تکلیف این رقابت‌ها مشخص نخواهد شد.


سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد حضور تیم کوبا در تهران اظهار کرد: تیم کوبا از اوایل هفته گذشته به ایران آمد و همچنان در خانه کشتی تهران حضور دارند. ماندن تیم کوبا در تهران به دلیل آن است که امکان برگزاری جام جهانی در تهران هنوز وجود دارد و بازگشت این تیم با کوبا و سفر دوباره به تهران چندان منطقی نبود.هر زمان که تاریخ برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی هم مشخص شود؛ وضعیت کوبایی‌ها هم مشخص می‌شود. 


به گزارش آنا، مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی قرار بود هفته گذشته در تاریخ هفتم و هشتم  آذرماه به میزبانی ایران برگزار شود؛ اما با اعلام اتحادیه جهانی کشتی و عدم حضور تیم‌های شرکت‌کننده به دلیل شرایط امنیتی در ایران، این رقابت‌ها لغو شد اما با رایزنی‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این میزبانی به ایران بازگشت.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته