دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1399 - 09:22

ضرر هنگفت آرسنال و منچستریونایتد از ویروس کرونا

احتمال آنکه فصل آینده لیگ برتر انگلیس به خاطر ویروس کرونا در ورزشگاه‌های بدون تماشاگر برگزار شود زیاد است و در این میان بیشترین ضرر نصیب آرسنال و منچستریونایتد خواهد شد.
کد خبر : 486901
باشگاه آرسنال.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس برای آنکه کل فصل آینده را در ورزشگاه‌های بدون تماشاگر بازی کنند، آماده می‌شوند. مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس به این نتیجه رسیده‌اند تا زمانی که واکسنی برای ویروس کرونا «COVID-19» تهیه نشود و در دسترس عموم پزشکان قرار نگیرد، نمی‌توانند اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را به هواداران بدهند.


روزنامه «Daily Mail» در گزارشی اعلام کرد برخی از باشگاه‌های انگلیسی شروع به ارزیابی پیامدهای برگزاری مسابقات در ورزشگاه‌های بدون تماشاگر کرده‌اند. آن‌ها بر این باور هستند که تا سال 2021 امکان تولید و توزیع واکسن «COVID-19» وجود ندارد و باید بودجه فصل بعد را بدون فروش بلیت و درآمدهای جانبی روز مسابقه تنظیم کنند. 


در میان تیم‌های لیگ برتر جزیره، منچستریونایتد و آرسنال با احتساب درآمد روز مسابقه خود به ترتیب در حدود 110 و 100 میلیون پوند را در یک فصل از دست می‌دهند تا در صدر باشگاه‌های متضرر قرار بگیرند. 


روز گذشته از طریق کنفرانس ویدئویی به مدیران کلیه باشگاه‌های انگلیسی هشدار داده شد که اگر رقابت‌های فصل 2020-2019 محدود نشود و در بهترین وضعیت بهداشتی پشت درهای بسته دنبال نشود، امکان آنکه فصل 2021-2020 نیز در ورزشگاه‌های بدون تماشاگر برگزار شود، زیاد است و برای همین باشگاه‌ها در حال بررسی بودجه خود بدون حضور هواداران هستند. 


جمعه آینده اتحادیه فوتبال انگلیس جلسه‌ای با مدیران 20 تیم لیگ برتر جزیره می‌کنند تا به این نتیجه برسند که دیدارهای باقیمانده این فصل در ورزشگاه‌های بدون تماشاگر ازسرگرفته شود یا اینکه فصل نیمه‌تمام اعلام شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته