دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

محمود مشحون: بسکتبال برای المپیکی شدن شانس زیادی ندارد/ منتظر بازگشت بائرمن هستیم

رییس فدراسیون بسکتبال‌ گفت: برای المپیکی شدن شانس زیادی نداریم ولی از آنجایی که انجام هیچ کاری غیرممکن نیست ما حداکثر تلاش‌مان را خواهیم کرد.
کد خبر : 49097

محمود محشون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص صحبت‌های دوشنبه شب وزیر ورزش در جمع پیشکسوتان ورزش ایران مبنی بر اینکه افراد غیرورزشی قصد داشتند امثال مشحون را از ورزش حذف کنند، گفت: «راستش را بخواهید من در جریان چنین موضوعی نیستم. همیشه کارم را انجام داده‌ام و به دنبال کسانی که حواشی زیادی برای ورزش ایران ایجاد می‌کردند، نبودم. بهتر است خود وزیر بگوید منظورش چه کسانی بودند چون این حرف‌ها برای خود من هم تازگی داشت.»


وی درباره اینکه چه زمانی برنامه‌های فدراسیون برای کسب سهمیه تیم ملی بسکتبال جهت حضور در بازی‌های المپیک مشخص خواهد شد، بیان کرد: «این موضوع برمی گردد به وقتی که بائرمن به ایران بازگردد. پس از اینکه این اتفاق افتاد در جلساتی که با حضور اعضای کمیته فنی و هیات رئیسه فدراسیون به همراه کادرفنی تیم ملی برگزار خواهیم کرد به طور کامل مشخص می‌کنیم که چگونه گام برداریم تا بتوانیم سهمیه المپیک را به دست آوریم. البته برای المپیکی شدن شانس زیادی نداریم چون کارمان خیلی سخت است ولی از آنجایی که انجام هیچ کاری غیر ممکن نیست ما حداکثر تلاش‌مان را خواهیم کرد.»


رییس فدراسیون بسکتبال درباره اینکه امسال که در سال المپیک هستیم بودجه این فدراسیون از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک افزایش یافته یا نه، یادآور شد: «در تمام این سال‌‌هایی که در ورزش ایران خدمت کردم، هیچ وقت در مورد کمبود پول حرفی نزدم. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در تمامی این سال‌ها از ما حمایت مالی کرده‌اند و مسلما اگر نیازی داشته باشیم باز هم از سوی آنها حمایت می‌شویم. در هر صورت فدراسیون بسکتبال جدا از تشکیلات ورزش کشور نیست و مسئولان با آگاهی از این موضوع همیشه کارهای مربوط به ما را جلو برده‌اند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته