دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1393 - 15:27
رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) عنوان کرد

ترغیب محققان زیست محیطی برای حل مسائل با استفاده از همایش ملی شیمی سبز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری گفت: همایش ملی شیمی سبز می‌تواند محققان و پژوهشگران را به همفکری با یکدیگر برای حل مسائل و ارائه راهکارهای مناسب زیست محیطی ترغیب ‌کند.
کد خبر : 5069

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سیدفرج الله موسوی رئیس همایش ملی شیمی سبز با بیان اهمیت روز افزون مسایل زیست‌محیطی در زمینه‌های مختلف گفت: این مسئله می‌تواند محققان و پژوهشگران را به همفکری با یکدیگر برای حل مسائل و ارائه راهکارهای مناسب زیست محیطی ترغیب ‌کند.


رئیس همایش ملی شیمی سبز با بیان اینکه برگزاری این همایش با پیشنهاد گروه شیمی واحد دانشگاهی یادگار امام خمینی (ره) شهرری و موافقت دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور همیاری و تبادل نظر با صنایع مختلف، دانشگاه‌ها، مراکز و سازمان‌های مرتبط انجام پذیرفته است، گفت: این همایش در تاریخ ۶ و ۷ اسفند و با حضور دانشجویان و پژوهشگران و در راستای آشنایی با یافته‌ها و تحقیقات نوین در زمینه‌های گوناگون و به منظور جلوگیری از تخریب‌های زیست‌ محیطی برگزار می‌شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری افزود: از مجموع مقالات رسیده تعداد۹۱مقاله انتخاب که درقالب ۳ محور تکنولوژی‌های نوین کاربردی در شیمی سبز، ایمنی و پدافند زیستی در شیمی سبز و مدیریت انرژی در راستای توسعه پایدار و شیمی سبز در روز همایش ارائه خواهد شد.


مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان تهران و همچنین نماینده قرارگاه پدافند زیستی و شیمیایی سازمان پدافند غیر عامل در مراسم افتتاحیه این همایش به سخنرانی خواهند پرداخت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته