دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1399 - 11:05
اختصاصی آنا؛

برانکو اولین گزینه جانشینی قلعه‌نویی/ باشگاه سپاهان سخت به دنبال بازگرداندن مرد کروات به ایران

تیم فوتبال سپاهان به دنبال راهی برای بازگرداندن برانکو ایوانکوویچ به فوتبال ایران است.
کد خبر : 507593
fsfdsfdsfdsfsd.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه سپاهان بعد از موافقت با استعفای امیر قلعه‌نویی به دنبال این است که برانکو ایوانکوویچ را به استخدام خود در بیاورد. این در حالی است که سرمربی پیشین پرسپولیس با قراردادی دوساله هدایت تیم ملی عمان را برعهده گرفته است.


پیش از این در خبرها داشتیم که محرم نویدکیا به پیشنهاد مدیران باشگاه سپاهان برای قبول سرمربیگری این تیم پاسخ منفی داده  و خواستار این شده که در کنار یک مربی بزرگ خارجی کار کند. از این‌رو مدیران سپاهان و همچنین خود نویدکیا بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم‌شان را برانکو ایوانکوویچ می‌دانند.


برانکو مربی‌ای بود که اخیراً برای بازگشت به فوتبال ایران اعلام آمادگی کرده؛ اما زمانی برای آن مشخص نکرده است. در شرایط فعلی که برانکو تحت قرارداد فدراسیون فوتبال عمان است بعید است که او بتواند این کشور را ترک کند مگر اینکه بند خاصی در قرارداد او وجود داشته باشد که بتواند قراردادش را با فدراسیون عمان فسخ کند.


باشگاه سپاهان آمادگی هر گونه مذاکره با  عمانی‌ها را هم دارد چرا که عزم این باشگاه برای استخدام برانکو بسیار جدی است. با شرایط مالی خوبی که باشگاه اصفهانی دارد، هر اتفاقی ممکن است در این ماجرا رخ دهد.


قطعاً بازگشت برانکو به فوتبال ایران، تنور لیگ برتر را برای فصل آینده داغ‌تر از همیشه خواهد کرد. 




بیشتر بخوانید:


نتایج مهندسی شده توسط ژنرال بازنشسته/ نویدکیا حاضر به جانشینی قلعه‌نویی نیست




انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته