دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1399 - 17:08
در مراسم گشایش هنرستان فنی و حرفه‌ای عنوان شد؛

تأکید بر مهارت‌افزایی در چرخه آموزشی/ دانشگاه آزاد اسلامی آرزوی جوانان لنجانی را برآورده کرد

هنرستان فنی و حرفه‌ای پسرانه غیردولتی سما در حالی با حضور مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان گشایش یافت که وجود آن یکی از آرزوهای مردم و به‌ویژه جوانان لنجانی بود.
کد خبر : 512669
eftetahehonarestan5.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لنجان، صبح امروز مراسم گشایش هنرستان فنی و حرفه‌ای پسرانه غیردولتی سما با حضور مسئولان شهرستان لنجان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی لنجان برگزار شد.


گشایش هنرستان فنی و حرفه‌ای پسرانه غیردولتی سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی لنجان




**بیشتر بخوانید:


گشایش هنرستان فنی و حرفه‌ای پسرانه غیردولتی سما در لنجان


بهره‌مندی هنرجویان فنی و حرفه‌ای سمای لنجان از تجهیزات به‌روز کارگاهی و آزمایشگاهی




نیازمند ساختن نسلی كارآمد و بامهارت برای آینده هستیم


امام جمعه شهر سده لنجان در این مراسم با تأکید بر مهارت‌افزایی در چرخه آموزشی خاطرنشان کرد: نسل امروز آینده‌سازان فردای كشور هستند و برای توسعه فراگیر تكنولوژی و تغییرات سریع در عرصه علم و فناوری در کشور، نیازمند ساختن نسلی كارآمد و بامهارت برای آینده هستیم.


حجت‌الاسلام مهدی صادقی با بیان اینکه توجه به موضوع مهارت در نظام آموزش و پرورش می‌تواند برطرف كننده نیازهای آینده كشور باشد، گفت: برای تعلیم و تربیت نسلی كارآمد كه بتواند آینده روشنی را برای كشور رقم زند، باید به فكر راه‌های افرایش مهارت افراد در فرآیند تعلیم و تربیت بود.


وی با تأکید بر امکانات و زیرساخت‌های بسیار عالی در هنرستان فنی و حرفه‌ای سمای واحد لنجان افزود: هنرجویان فنی و حرفه‌ای هنرستان سمای دانشگاه آزاد لنجان، باید این فرصت طلایی را غنیمت شمرده و با یادگیری آموزش‌های فنی متناسب با نیاز بازار كار و استعداد ذاتی زمینه‌های اشتغال خود را برای آینده مهیا کنند.


آرزوی دیرینه لنجان برای داشتن هنرستان فنی و حرفه‌ای محقق شد


گشایش هنرستان فنی و حرفه‌ای پسرانه غیردولتی سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی لنجان


شهردار شهر سده لنجان هم با اشاره به تحقق آرزوی دیرینه این شهرستان برای داشتن هنرستان فنی و حرفه‌ای مجهز توسط دانشگاه آزاد اسلامی لنجان تصریح کرد: هر مدرسه‌ای که در هر شهر افتتاح می‌شود، چراغ دانشی است که روشن می‌شود و منشأ نور و روشنایی به جان‌های انسان‌هاست؛ بنابراین لازم به تأکید است، افتتاح هنرستان فنی و حرفه‌ای پسرانه غیردولتی سما وابسته به واحد لنجان اتفاقی بسیار میمون و مبارک است که امیدواریم این حرکت شایسته که با تلاش رئیس واحد و همکاران وی برای ارتقای دانش، علم و آگاهی در جامعه به ثمر نشسته است، به‌زودی منشأ تحول بسیار بزرگی در شهرستان شود.


حسین ناظم‌الرعایا با تأکید بر نیاز کشور به توسعه پایدار و اشتغال جایگاه و اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: رشته‌های فنی و‌حرفه‌ای و کارودانش از ضروریات آموزش و پرورش است که مجموعه فنی و حرفه‌ای برای اجرای کارهای عملی دانش‌آموزان کنار آموزش و پرورش خواهد بود.


انتهای پیام/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته