دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1399 - 18:52

ماجرای گروگان‌گیری در قم چه بود؟ +فیلم

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به گروگان‌گیری در قم گفت: فردی متهم به قتل که تحت تعقیب پلیس بوده در یک اتوبوس شهری اقدام به گروگانگیری کرده ‌است.
کد خبر : 547867
photo_۲۰۲۰-۱۲-۱۲_۱۸-۲۴-۲۸.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا  ، سرهنگ مهرداد حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران‌ با اشاره به جزئیات حادثه گروگان‌گیری یک فرد متهم به قتل در یک اتوبوس شهری در شهرک فاطمیه قم اظهار کرد: فردی که تحت تعقیب پلیس بود، در داخل یک اتوبوس شناسایی شد و پس از اینکه متوجه تحرکات پلیس شد با گروگان‌گیری اندکی از افرادی که داخل اتوبوس بودند خود را به پلیس تسلیم نکرده است. 


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه متهم به قتل پس از تعقیب پلیس در یک اتوبوس پناه گرفت که هم اکنون این اتوبوس در محاصره پلیس است، تصریح کرد: قاتل مسلح به سلاح گرم 10 نفر از مسافران اتوبوس درون شهری را به گروگان گرفت.





وی با بیان اینکه این حادثه در انتهای بلوار بعثت شهرک فاطمیه قم روی داده که نیروهای انتظامی و امنیتی هم‌اکنون در محل حادثه حضور دارند، ادامه داد: گروگان‌گیر که ظاهرا متهم به قتل برادر زن خود است خواستار آزادی تعدادی از اقوام خود از زندان است.


وی با اشاره به حضور دادستان و فرمانده انتظامی قم در محل این حادثه تصریح کرد: شرایط تحت کنترل پلیس است.


انتهای پیام/4127/پ


 


انتهای پیام/

برچسب ها: گروگانگیری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته