دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1399 - 07:42
رحیمی:

شهید سلیمانی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان یزد بیان کرد: شهید سلیمانی نقشه‌های شوم دشمنان در منطقه را نقش بر آب کرد و اکنون دلبستگان مقاومت خونخواه اویند.
کد خبر : 553931

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، محمدرضا رحیمی در مراسم گرامیداشت سالگرد سردار سلیمانی در سمای استان یزد اظهار کرد: حاج قاسم شاگرد مکتب انقلاب اسلامی و ارادتمند امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای‌(مدظله‌العالی) بود و توانست در پرتو تعالیم حیات‌بخش آن بزرگمرد تاریخ چنین بال بگشاید و آسمانی شود.


وی افزود: سردار شهید ثابت کرد که حکومت و انقلاب اسلامی ظرفیت ساختن مردانی را دارد که از ظلمتکده عالم و دنیا دل کنده و رو به سوی عالم نور پرواز کنند.


شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت اسـت


دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان یزد با  اشاره به اینکه شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت اسـت، خاطرنشان کرد: این سردار بزرگ اسلام نقشه‌های شوم دشمنان در منطقه را نقش بر آب کرد و اکنون دلبستگان مقاومت خونخواه اویند.


رحیمی ادامه داد: حوزه پژوهشی و حوزه فرهنگی مرکز آموزشی و فرهنگی سمای یزد در راستای تداوم‌بخشی به خط سرخ جهاد، شهادت و الگوگیری از سـردار دل‌ها با همکاری معاونت فرهنگی و پژوهش سازمان مرکزی، مسابقه کتابخوانی «رفیق خوشبخت ما» را به‌صورت کشوری با استفاده از پلتفرم ویژه سمای استان یزد  به‌صورت مجازی و آنلاین برگزار کرد.


وی بیان کرد: این مسابقه ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه مدارس سما کشور با حضور 10 استان و 215 کاربر برگزار شد.


دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان یزد متذکر شد: پس از برگزاری آزمون و بررسی امتیازات شرکت‌کنندگان 11 دانش‌آموز مقطع متوسطه در هر پایه تحصیلی با کسب امتیاز بیشتر از 6 استان برگزیده شدند.


رحیمی یادآور شد: پیرو هماهنگی با اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس‌رضوی از بین شرکت‌کنندگان مسابقه از طرف آستان قدس در  قرعه‌کشی فاز دوم مسابقه در ایام‌الله دهه فجر شرکت داده خواهند شد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته