دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1399 - 17:05

برتری بانوان کماندار دانشگاه آزاد اسلامی مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان

تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ تیراندازی با کمان، مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسید.
کد خبر : 555179
photo_۲۰۲۱-۰۱-۰۸_۱۶-۴۱-۴۵.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ تیراندازی با کمان، مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسید.


هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی با کمان در رده بانوان، یادواره شهدای سلامت برگزار شد. در هفته سوم و در ماده ریکرو بانوان تیم‌های آکادمی راد و اشتاد سازه با نتیجه مشابه 5 بر صفر به ترتیب مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی و فولاد مکران را شکست دادند.


در هفته چهارم این رقابت‌ها نیز فولاد مکران 3 بر 2 از سد آکادمی راد گذشت و دانشگاه آزاد اسلامی 4 بر یک برابر مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری دست یافت.


در هفته سوم کامپوند بانوان تیم‌های فولاد مکران و آکادمی راد با نتیجه 4 بر یک به ترتیب برابر محبوب تهران و مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسیدند و مس کرمان 3 بر 2  هیئت چهارمحال و بختیاری را شکست داد.


هفته چهارم لیگ برتر کامپوند بانوان نیز پیگیری شد و مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی 3 بر 2 از سد فولاد مکران گذشت و مس کرمان 5 بر صفر محبوب تهران را شکست داد. همچنین آکادمی راد 4 بر یک هیئت چهارمحال و بختیاری را از پیش رو برداشت.


در مسابقه های این هفته مهتا عبداللهی از دانشگاه آزاد اسلامی، شیوا شجاع‌مهر از اشتاد سازه و آیتک جلوسیان از دانشگاه آزاد اسلامی در ماده ریکرو بیشترین امتیازها را به دست آوردند.


همچنین گیسا بایبردی از آکادمی راد، راحله فارسی از مس کرمان و پریسا سپاهانی از مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی برترین امتیازات کامپوند را از آن خود کردند.


تیم های اشتاد سازه، دانشگاه آزاد اسلامی و آکادمی راد به ترتیب اول تا سوم این لیگ هستند.




انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته