دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1400 - 11:39
پارسافر خبر داد؛

انجام مراحل تصویب مرکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی سراوان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان از طی مراحل تصویب مرکز تحقیقاتی با موضوع «مراودات مرزی سراوان، فرصت‌ها و چالش‌ها» در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 582433
سراوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سراوان، عبدالحمید پارسافر در جلسه هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان با سردار علی ظریفی فرمانده قرارگاه شهید سجاد از طی‌شدن مراحل تصویب مرکز تحقیقاتی با موضوع «مراودات مرزی سراوان، فرصت‌ها و چالش‌ها» در این واحد دانشگاهی خبر داد که این امر کمک و همیاری همه ارگان‌های شهرستان به‌ویژه قرارگاه شهید سجاد را می‌طلبد.


وی افزود: سیاست کلی دانشگاه آزاد اسلامی کمک به حل مسئله در کشور بوده که یکی از این سیاست‌ها ایجاد مراکز تحقیقاتی در سطح واحدهای دانشگاهی کشور است.


لزوم تأثیرگذاری دانشگاه در همه حوزه‌ها


فرمانده قرارگاه شهید سجاد نیز با بیان تاریخچه‌ای از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان از حذف نگاه امنیتی به مرز با ورود سردار شهید شوشتری و تعریف گذرگاه مرزی و تأسیس بازارچه‌های مرزی با هدف توسعه و رونق معیشت مرزنشینان سخن گفت.


انجام مراحل تصویب مرکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی سراوان


سردار علی ظریفی دانشگاه آزاد اسلامی را مخزن رشد جامعه دانست و تأثیرگذاری دانشگاه‌ها را در همه حوزه‌ها خواستار شد.


سپس اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان به بیان دیدگاه‌ها و نظر خود پرداختند که از اهم مطالب ذکرشده می‌توان موضوع اهمیت پژوهش و کار کارشناسی در حوزه مرز، همکاری دانشگاه با ارگان‌های شهرستان و ارائه طرح‌هایی در راستای توسعه معادن شهرستان سراوان و آسیب‌شناسی نوار مرز، مسئله سوخت بری و طرح‌هایی برای برون‌رفت از وضع موجود می‌توان نام برد.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته