دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رضاپور عنوان کرد؛

لزوم نهادینه‌کردن فرهنگ اهل‌ بیت(ع) در خانواده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر گفت: نهادینه‌کردن فرهنگ ائمه‌ اطهار و اهل‌ بیت(ع) در خانواده‌ها را باید از وظایف مهم خود بدانیم.
کد خبر : 621149
ا



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از آذرشهر، علی رضاپور در مراسم جشن تولد امام‌حسن عسگری(ع) یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت که با حضور کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر برگزار شد، اظهار کرد: اگر خود را شیعه ائمه‌ اطهار می‌دانیم، باید سیره و سبک زندگی آن بزرگان را الگوی خود قرار دهیم در غیر این صورت بهره‌ای از معارف اهل‌ بیت نبرده‎ایم.


وی به حفظ کیان خانواده و تقویت روابط زوجین و فرزندان در چارچوب خانواده که امرمهمی دانست و نهادینه کردن فرهنگ اهل بیت(ع) در خانواده‌ها را از وظایف مهم عنوان کرد، افزود: با توجه به این رویکرد به‌تازگی در این دانشگاه دبیر کمیته زنان و خانواده منصوب شده که در واحدهای دانشگاهی به این نیاز جدی پاسخ داده شده است.


لزوم نهادینه‌کردن فرهنگ اهل‌ بیت(ع) در خانواده


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر گفت: با وجود محدویت منابع مالی دانشگاه استفاده از ظرفیت‌ها و زمینه‌های موجود به‌ویژه مراکز مشاوره و سالن‌های تربیت‌بدنی واحدهای دانشگاهی می‌تواند گره‌گشای موانع صمیمیت در خانواده و توسعه فضای نشاط اجتماعی باشد.


رضاپور با اشاره به برگزاری مسابقات و برنامه‌هایی برای همراه کردن فرزندان کارکنان و ایجاد تعلق سازمانی و گسترش گفتمان فرهنگی اصیل انقلاب اسلامی در آنان که بسیار بااهمیت است، بیان کرد: نباید در گذر امور این اصل مورد غفلت قرار بگیرد.


حجت‌الاسلام میرصمد موسوی مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر هم با تبریک میلاد امام‌حسن عسگری (ع) گفت: آن حضرت مدت‌ها در زندان به سَر بُرد، و کسانی که با او هم زندانی بودند،‌ تحت تأثیر مناجات‌ها، گریه‌ها و عبادت‌های طولانی آن امام همام قرار گرفتند.


لزوم نهادینه‌کردن فرهنگ اهل‌ بیت(ع) در خانواده


به گزارش آنا، در ادامه این مراسم از چهار نفر از برگزیدگان مسابقه‌ای که میان فرزندان کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر در این دانشگاه برگزار شده بود به مناسبت روز دانش‌آموز (۱۳آبان ) با اهدای لوح از آنان قدردانی شد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته