دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1400 - 12:15
کلهر در گفت‌وگو با آنا:

پرسپولیس نباید گام به عقب بردارد/ مجیدی با یک چالش بزرگ در استقلال مواجه شده

پیشکسوت سرخابی گفت: شرایط پرسپولیس و استقلال برای قهرمان شدن آسان نیست.
کد خبر : 644319
دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره تقابل تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: بازی قشنگی در انتظار هواداران خواهد بود. با توجه به اینکه پرسپولیس هفته قبل برابر گل‌گهر سیرجان متوقف شد در این بازی محکوم به کسب پیروزی است و کسب سه امتیاز از نان شب هم واجب‌تر است. تیمی که در پنج دوره اخیر فاتح لیگ برتر نام گرفته برای تکرار چنین عنوانی نباید بیش از این امتیاز از دست بدهد و حدس می‌زنم بازی با برتری سرخپوشان به پایان برسد. نیاز به کسب پیروزی عامل محرکی برای رسیدن به برتری مقابل مس خواهد بود. پرسپولیس با تجربه بالایی که نزد کادر فنی این تیم وجود دارد، به این نکته واقف است که از دست دادن امتیاز برابر نماینده رفسنجان گامی رو به عقب است. تیمی که ۵ امتیاز از صدر فاصله گرفته فقط با پیروزی می‌تواند امیدهایش را زنده نگه دارد.


وی افزود: مس رفسنجان از تیم‌های منسجم و با برنامه این فصل است که هفته به هفته بهتر می‌شود. قطعاً بهترین بازی خود را ارائه می کند تا در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس بازنده نشود. این ظرفیت در تیم محمد ربیعی دیده شده که در مصاف با سرخپوشان تهران به امتیاز کامل دست یابد و اگر مجال داشته باشد از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را خواهد برد. پیش بینی‌ها از برتری پرسپولیس زمانی غلط از آب در خواهد آمد که شاگردان یحیی گل‌محمدی نمایش مطلوبی ارائه نکنند و به حریف فضا دهند تا بتواند به نتیجه برسد. شاگردان ربیعی در این هفته‌ها از انگیزه بالایی برخوردار هستند و مترصد ارائه توانایی‌های خود در برابر هر حریفی هستند. شاید آنها امیدی به کسب قهرمانی نداشته باشند اما حفظ رتبه چهارم و حتی رسیدن به رده سوم، موفقیت چشمگیری برای نماینده رفسنجان خواهد بود و بنابراین انتظار می‌رود شاهد بازی تماشایی از سوی این تیم باشیم.


پیشکسوت سرخابی درباره مصاف استقلال با نساجی مازندران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد گفت: در اینکه استقلال باید یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را برگزار کند کوچک‌ترین شکی نیست و البته برای نساجی هم این بازی با دشواری‌های زیادی همراه است. آبی‌پوشان به دنبال کسب سه امتیاز هستند و تک امتیاز برای نساجی خوب و حداکثر امتیاز فوق‌العاده است. برخلاف آنکه همگان معتقدند استقلال با جدایی اجباری سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند که سرباز هستند با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شود و به راحتی صدر جدول را از دست خواهد داد، اعتقاد دارم چالش بزرگی برای کادر فنی استقلال ایجاد شده اما فرهاد مجیدی حدس می‌زده تیمش دچار مشکل شود و تا حدودی روی جایگزین‌های یزدانی و مرادمند اندیشیده است، بنابراین استقلال تضعیف نمی‌شود. در دیدار با نساجی هم اگر هافبک‌های دفاعی استقلال بتوانند به خط دفاعی کمک کنند و قوای تهاجمی این تیم همانند گذشته باشد، احتمال کسب پیروزی این تیم بیش از حریف است.




بیشتر بخوانید:





کلهر در مورد شرایط سپاهان پیش از دیدار در خانه تراکتور عنوان کرد: به‌رغم آنکه سپاهان از صدر جدول فاصله گرفته و ۱۳ امتیاز کمتر از استقلال دارد اما هنوز هم این تیم می‌تواند به کورس قهرمانی بازگردد. جدایی محرم نویدکیا کمکی به این تیم نمی‌کند و امیدوارم او و دستیارانش منصرف شوند و به جای استعفا به دنبال راهکار برای کسب پیروزی باشند. نقاط ضعفی در تیم وجود دارد و بزرگترین دغدغه ضعف در گلزنی است. این مسئله قابل رفع است اگر کادر فنی تیم میدان را خالی نکنند و به دنبال رفع نواقص باشند. در مقابل تراکتوری قرار دارد که فاصله زیادی با تیم‌های فصول اخیر دارد. مشکل این تیم مدیریتی است و تغییر سرمربی علاج کار نیست. امیدوارم با آمدن ارطغرول ساغلام شاهد کسب نتایج بهتری باشیم. تراکتور اگر دست از اهمال نکشد برای بقا در لیگ برتر دچار مشکل خواهد شد و بهتر است راه‌های کسب نتیجه در این تیم اجرایی شود.


انتهای پیام/۴۰۴۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته