دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1401 - 14:28
امام جمعه لارستان:

نظام اسلامی با وجود توطئه‌ دشمنان استوارتر از گذشته است

امام جمعه شهرستان لارستان گفت: نظام اسلامی با وجود توطئه‌های سنگین دشمنان و هجمه‌های ناجوانمردانه آنها استوارتر از گذشته در مسیر خود حرکت می‌کند.
کد خبر : 656203
موسوی خرم



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از لارستان، اختتامیه مسابقات قرآنی «مدبران نور» با همکاری پایگاه شهید مرادزاده شهرستان لارستان به میزبانی حسینیه معتمد این شهرستان برگزار و از فعالیت‌های قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.




بیشتر بخوانید:


فرهنگ قرآنی برای تعالی و رشد فکری جامعه در دانشگاه‌ها نهادینه شود




امام جمعه شهرستان لارستان در این مراسم قرآن را عامل مهمی در هدایت انسان‌ها معرفی کرد و گفت: بسیاری از توفیقاتی که امروزه برای افراد مأنوس با قرآن یا در سطح کلان برای نظام اسلامی مشاهده می‌شود، ناشی از تأسی به قرآن و تضرع به درگاه خداوند متعال است و اطلاق آن به شانس منطقی نخواهد بود.


حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی‌خرم با اشاره به برگزاری پرشور مسابقات قرآن کریم گفت: خداوند به وسیله این اقدامات خالصانه بسیاری از بلاها را از مردم و جامعه اسلامی رفع کرده است، به‌گونه‌ای که نظام اسلامی امروزه با وجود تمام توطئه‌های سنگین دشمنان و هجمه‌های ناجوانمردانه آنها استوارتر از گذشته در مسیر خود حرکت می‌کند.


وی، خطاب به فعالان قرآنی متذکر شد: تلاش‌های شما در تکریم مقام قرآن نه‌تنها برای اهل زمین، بلکه برای اهل آسمان آشنا بوده و زمزمه‌های عارفانه قاریان قرآن همواره مورد رحمت خداوند است.


در ادامه این مراسم با اهدای لوح سپاس از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان به‌دلیل فعالیت‌های قرآنی و داوری مسابقات «مدبران نور» تجلیل شد.


این دوره از مسابقات در ایام مبارک ماه رمضان بین گروه‌های متعدد پایگاه‌های مقاومت خواهران و برادران در سطح شهرستان لارستان برگزار شد و در نتیجه نماینده پایگاه شهید مرادزاده شهرستان لارستان به مقام نخست این مسابقات دست یافت.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته