دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1401 - 13:23
سردار حسن‌زاده خبر داد؛

توزیع ۳ میلیون بسته معیشتی در ایام کرونا توسط بسیج

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بالغ بر ۳ میلیون بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.
کد خبر : 658135
سردار حسن زاده



به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در سخنانی در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی تهران که صبح امروز و به مناسبت هفته بسیج سازندگی در سالن امام علی (ع) ستاد کل پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: هفته بسیج سازندگی را گرامی می‌داریم و از همه شهدای عزیز مدافع حرم، امنیت، سلامت و شهدای جهادگر یاد می‌کنیم.


وی افزود: مجموعه همایش‌های جهادگران فاطمی به تدبیر، برنامه‌ریزی و اقدام سردار سلیمانی در سراسر کشور در حال برگزاری است و امروز در تهران بزرگ با حضور گروه‌های جهادی از همه اقشار برگزار شده است.


فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ بیش از ۳ هزار گروه جهادی ثبت شده دارد.


سردار حسن‌زاده با اشاره به خدمات گروه‌های جهادی و اقشار مختلف بسیج اذعان کرد: همه اقشار ما گروه‌های جهادی را شکل دادند و خدمات رایگانی را به ویژه در مناطق محروم ارائه می‌کنند.


وی مطرح کرد: از سه سال پیش در تهران بزرگ در تمام گردان‌های بسیج پایه گروه‌های جهادی شکل گرفته‌اند و همه گردان‌ها هم‌اکنون دارای گروه‌های جهادی هستند.


فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه گروه‌های جهادی تهران در تهران بزرگ و ۲۷ استان در حال ارائه خدمات هستند، ادامه داد: تمرکز ما بر ارائه خدمت در سه استان کرمان، خراسان شمالی و خوزستان است.


سردار حسن‌زاده خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بالغ بر ۳ میلیون بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.


وی از اهدای ۳ هزار و پانصد جهیزیه در تهران و سایر استان‌ها در دو سال اخیر توسط سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ خبر داد و گفت: در دو روز گذشته چهارمین عملیات گسترده جهادی مشترک آغاز شده است که این عملیات با همکاری شهرداری تهران، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی عملیات در محلات در سطح تهران و حومه متمرکز می‌شوند.


فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ یادآور شد: در تهران سامانه‌ای داریم که در آن بالغ بر ۱۲۰ هزار خانواده شناسایی شده‌اند و ان‌شاءالله در خرداد ماه پنجمین مرحله عملیات توزیع کمک‌های معیشتی بین این خانواده‌ها را خواهیم داشت.


انتهای پیام/۴۰۱۳/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته