دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1401 - 09:51
صادقی مادوانی در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

پیشگامی خیّران در ساخت پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد زرین‌دشت

ساخت وضوخانه با مشارکت خیّر نیک‌اندیش کلید خوردرئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین‌دشت گفت: در چند ماه اخیر اقدامات خوبی با مشارکت خیّران در توسعه مکان‌های عمرانی و فرهنگی این دانشگاه صورت گرفته است.
کد خبر : 663209
ن

حمیدرضا صادقی مادوانی در حاشیه آیین ساخت وضوخانه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین‌دشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد که عملیات ساخت وضوخانه این دانشگاه با همت بلند خیر نیکوکار حاج رضاقلی نقی‌زاده و حاجیه شهربانو زارع با اعتباری افزون بر ۳ میلیارد ریال آغاز شد.


وی با قدردانی از مشارکت خیران حوزه دانشگاه و تلاش‌های اعضای کمیته خیران این واحد دانشگاهی خواستار توجه بیشتر آنان به این حوزه شد و بر لزوم همکاری‌های همه‌جانبه مردم و خیران برای توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی تأکید و بیان کرد: در چند ماه اخیر اقدامات خوبی با مشارکت خیران این شهرستان در توسعه مکان‌های عمرانی و فرهنگی این واحد دانشگاهی صورت گرفته که ساخت وضوخانه نیز یکی از موارد یادشده است.




بیشتر بخوانید:


کمک ۸۰۰ میلیون ریالی به ساخت منبع ذخیره آب در دانشگاه آزاد زرین‌دشت




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین‌دشت با بیان اینکه طبق مذاکرات انجام شده با خیر یادشده مقرر شده است تا وضوخانه این واحد دانشگاهی در زمینی به مساحت ۵۰ متر مربع ساخته شود، عنوان کرد: قطعاً مشارکت خیران در هر حوزه‌ای باعث توسعه بیش از پیش جامعه می‌شود.


صادقی مادوانی اضافه کرد: با توجه به اهمیت بالای آموزش و توسعه فضاهای آموزشی لازم است که همه افراد جامعه خصوصا خیران نیک‌اندیش برای توسعه فضاهای آموزشی پیشگام شوند؛ چراکه شهرستان زرین دشت یکی از شهرستان‌های محروم استان فارس است که در حوزه آموزشی با ضعف‌های قابل توجهی روبه‌روست که همین امر بر ضرورت کمک خیران می‌افزاید.


این مقام مسئول یادآور شد: سال‌های اخیر با رایزنی‌های متعدد، توانسته‌ایم افراد نیک‌اندیشی را برای حل معضلات و مشکلات پیش روی این واحد دانشگاهی را شناسایی و جذب کنیم که می‌تواند گره‌گشای مشکلات این واحد آموزشی شود.


صادقی مادوانی مشارکت خیران در فعالیت‌های عام المنفعه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: علاوه بر ارزش معنوی مشارکت در فعالیت‌های عام المنفعه این اقدامات تأثیر مثبتی در توسعه جامعه خواهد داشت.


به گزارش آنا، شهرستان زرین دشت به مرکزیت حاجی‌آباد با جمعیتی افزون بر ۸۰ هزار نفر در ۲۷۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.


انتهای پیام/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته