دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1401 - 13:48

فعالیت ۲۴۵ نشریه حوزه علوم انسانی و هنر در دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل پژوهش و تحصیلات تکمیلی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت ۲۴۵نشریه حوزه علوم انسانی و هنر در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 668621
حمیدی فر

فاطمه حمیدی فر، مدیرکل پژوهش و تحصیلات تکمیلی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار کرد: بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف پیشرفت علمی مرجعیت ساز و تمدن آفرین، با برگزاری مستمر جلسات کمیسیون تعیین اعتبار نشریات حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در راستای حمایت و پشتیبانی از حضور و فعالیت اثرگذار جامعه علمی دانشگاه تلاش می کنیم.


وی افزود: از ابتدای فعالیت این حوزه، مجموع نشریات حوزه علوم انسانی و هنر دارای مجوز از دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۹۴ نشریه به ۲۴۵ نشریه رسیده است و نشریات دارای رتبه "علمی" از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ۵۴ نشریه به ۵۷ نشریه ارتقا یافته است.


مدیرکل پژوهش و تحصیلات تکمیلی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از سال ۹۸ تاکنون، از طریق معاونت علوم انسانی و هنر برای ۶۵ نشریه تازه تاسیس مجوز نهایی صادر شده است و مجوز ۴ نشریه نیز به دلیل عدم فعالیت لغو شده است.


انتهای پیام/۴۰۴۰/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته