دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1395 - 21:51
گروگانگیران در دست قانون؛

گروگانگیران یک میلیارد برای آزادی پسر 14 ساله مطالبه کردند

عامل گروگانگیری پسر 14 ساله که پس از ربودن گروگان در شهرستان بناب او را به استان سیستان و بلوچستان انتقال داده بودند، به دام افتادند.
کد خبر : 75806

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، مدتی پیش پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در جریان ربوده شدن پسری 14 ساله در شهر بناب استان آذربایجان شرقی و حضور احتمالی آدمربا در این استان با خبر شدند.


گروگانگیران پس از انتقال گروگان خود از بناب به زاهدان ، با خانواده او تماس گرفته و درخواست یک میلیارد تومان کرده بودند دو نفر از آدم ربایان در آذربایجان شرقی دستگیر شده اما متهمان اصلی همراه گروگان به زاهدان آمده بودند.


کارآگاهان در بررسی های خود ردپای یک مجرم حرفه ای را در این پرونده کشف کرده و او را دستگیر کردند. متهم در ابتدا منکر اطلاع از این آدم ربایی شد اما در ادامه به ربودن پسر 14 ساله با همدستی مرد دیگری اعتراف کرد.


سرهنگ ابراهیم ملاشاهی، رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان خاطر در رابطه با این خبر گفت: با اعتراف متهم جوان، همدستان او شناسایی شده و کارآگاهان موفق شدند گروگان 14 ساله را آزاد کنند. پرونده متهمان با قرار عدم صلاحیت در اختیار کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی استان آذربایجان شرقی قرار گرفت و پسر نوجوان به آغوش خانواده اش بازگشت.


انتهای پیام/

برچسب ها: گروگانگیری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته