دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1395 - 11:34
سپیده توکلی در گفت‌وگو با آنا از حمایت معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی از ورزشکاران گفت

بانوی ملی‌پوش دو و میدانی: خدا نکند دادگان از دانشگاه آزاد برود/ او تنها کسی بود که از من تقدیر کرد

بانوی ملی‌پوش دوومیدانی گفت: وقتی شنیدم دکتر دادگان قصد دارد از دانشگاه آزاد اسلامی به خاطر حضور در فدراسیون فوتبال برود خیلی نگران شدم.
کد خبر : 77034

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، اقدامات موثر و مثبتی که دکتر محمد دادگان معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای پیشرفت روز افزون تیم‌های ورزشی در این دانشگاه انجام داده ضمن موفق کردن تیم‌ها باعث شده تا ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی تمایلی نداشته باشند تا دادگان از این دانشگاه برود. این نگرانی برای ورزشکاران از زمانی ایجاد شده که نام دادکان درمیان افرادی که احتمال دارد برای ریاست فدراسیون فوتبال اقدام کند، دیده شده است.


سپیده توکلی یکی از ورزشکاران تحصیل کرده دوومیدانی است. او که رکوردهای زیادی را تا اینجا تغییر داده در بین دوستانش لقب «پرنده» را دارد. توکلی در صحبت‌هایی که اخیرا داشته به این نکته اشاره کرده که جدایی محمد دادگان از دانشگاه آزاد اسلامی و حضورش در فدراسیون فوتبال بزرگترین کابوس زندگی‌ ورزشی‌اش است.


توکلی یادآورشد: «من تمرین می‌کنم که رکورد بزنم. راستش تنها کمکی که به دوومیدانی می‌توانم بکنم از طریق آقای دادگان است. ایشان خیلی ورزشکاران را حمایت می کنند و روی پیشنهاد‌هایی که می دهیم به خوبی فکر می کنند چون خودشان ورزشی هستند. جلسات زیادی با دکتر دادگان داشته ایم و هر وقت پیشنهادی مورد قبول‌شان باشد تا انتها آن را پیگیری می‌کنند. تا به امروز تنها کسی که از من تقدیر کرده محمد دادگان بوده است. وقتی شنیدم ایشان قصد دارند از دانشگاه آزاد به خاطر حضور در فدراسیون فوتبال بروند خیلی نگران شدم. خدا نکند دادگان به فوتبال برگردد.»


وی در این‌باره اظهار داشت: «امسال باشگاه‌ها به لطف دادگان در دانشگاه آزاد اسلامی وضعیت بهتری از قبل دارند و این موضوع باعث شده به آینده ورزشی‌ام امیدوارتر شوم. درست است پول ما یک صدم فوتبالی ها هم نمی‌شود، حتی اگر بهترین ورزشکار هم شویم اما حداقل در دانشگاه آزاد اسلامی به موقع پول ما را پرداخت می‌کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته