دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1401 - 08:51

اتهام رونالدو به رسانه‌ها؛ دروغ می‌گویند

اتهام رونالدو به رسانه‌ها؛ دروغ می‌گویند
کریستیانو رونالدو رسانه‌ها را به دروغگویی متهم کرد و قول داد در مورد آینده حقیقت را بگوید.
کد خبر : 801956

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، کریستیانو رونالدو به دلیل دروغگویی رسانه ها را مورد انتقاد قرار داد و قول داد که همه چیز را در مورد وضعیت خود در منچستریونایتد بگوید.

فوق ستاره پرتغالی با انتشار پستی در اینستاگرام به ادامه گمانه‌زنی‌ها درباره آینده خود در اولدترافورد پاسخ داد. او با انتشار پستی اظهار کرد: «آنها وقتی چند هفته دیگر مصاحبه کردم حقیقت را می‌دانند. رسانه‌ها دروغ می‌گویند. من یک دفترچه یادداشت دارم و در چند ماه گذشته از ۱۰۰ خبری که تهیه کردم، فقط ۵ مورد درست بود. تصور کنید واقعیت چطور است و به این نکته توجه کنید.»

Cristiano Ronaldo vows to reveal truth about his situation as he addresses  'media lies' over Manchester United future amid fresh Atletico Madrid  claims | The Paradise News

نمای بزرگتر

طغیان رونالدو در بحبوحه اخباری است که این ملی‌پوش پرتغالی همچنان می‌تواند منچستریونایتد را قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در پایان آگوست (۹ شهریور) ترک کند. شیاطین سرخ شروع فاجعه باری را در این فصل پشت سر گذاشتند و این نگرانی وجود دارد که تمایل رونالدو برای جدایی بر تیم تأثیر منفی گذاشته باشد.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته