دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مهر 1401 - 11:40
با رونمایی از سایت اینترنتی؛

«جشنواره وفا» وارد فاز اجرایی شد/ مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دی

«جشنواره وفا» وارد فاز اجرایی شد  مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دی
جشنواره وفا در مراسمی با حضور مسئولان وارد مرحله اجرایی و مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۳۰ دی اعلام شد.
کد خبر : 809033

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اردبیل، جشنواره وفا با رونمایی از سایت این جشنواره در مراسمی با حضور مسئولان وارد مرحله اجرایی شد.

دبیر تخصصی جشنواره وفا در این مراسم اظهار کرد: در ماه‌های گذشته جلسات تخصصی این جشنواره با حضور اعضای دبیرخانه و تعدادی از مداحان و شاعران اردبیل در محل اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار و اکنون پس از مشخص شدن محور‌ها و اخذ تصمیمات نهایی، وب‌سایت این جشنواره با حضور مسئولان این واحد دانشگاهی رونمایی و وارد مرحله اجرایی شد.

آغاز مراحل اجرایی جشنواره وفا

سعید حاجی‌محمدی افزود: جشنواره وفا با هدف معرفی شخصیت حضرت ابوالفضل العباس(ع) از زبان شعر و مداحی و در چهار محور شعر به زبان ترکی، شعر به زبان فارسی، مداحی به زبان ترکی و مداحی به زبان فارسی برگزار خواهد شد که شرکت اقشار مختلف مردم در رده سنی زیر ۴۰ سال آزاد است. سه نفر از استادان مداحی و سه نفر از استادان شعر، داوری و ارزیابی آثار رسیده به جشنواره را بر عهده خواهند داشت و به ۱۲ نفر از صاحبان آثار که در ارزیابی داوران بهترین و بالاترین امتیاز را کسب کنند جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی عنوان کرد: به همین منظور وب‌سایت جشنواره به آدرس www.ardabil.iau.ir/ardmahd طراحی و آماده شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به آن با مطالعه فراخوان جشنواره، برای ارسال آثار خود نیز اقدام کنند. طبق برنامه‌ریزی انجام شده مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز شنبه ۴ شعبان مصادف با ۶ اسفند ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با حضور منتخبین جشنواره، استادان، شاعران و مداحان کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته