دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فاطمی‌نژاد:

رفع چالش‌های اساسی نظام آموزشی با همراهی استارت‌آپ‌ها

رفع چالش‌های اساسی نظام آموزشی با همراهی استارت‌آپ‌ها
مدیرعامل موسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام گفت: جوانان نخبه ایرانی در استارت‌آپ‌های کوچک و خلاق راهکارهای نوآورانه برای رفع چالش‌های اساسی نظام آموزشی کشور ارائه می‌دهند.
کد خبر : 813277
به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، مرتضی فاطمی‌نژاد در نشست خبری رویداد ملی ستاپ که ظهر امروز در ساختمان شبکه آموزش رسانه برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند سند تحول بنیادین نظام آموزشی کشور را اجرا کند و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه با آموزش و پرورش همکاری کنند.
وی افزود: مجموعه رزمندگان اسلام در چند سال اخیر تمام ظرفیت خود را برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش به‌کارگیری کرده است. در این حوزه مسیر اصلی تحول مردمی‌سازی نظام آموزشی کشور است و رویداد ملی ستاپ شرایطی را فراهم کرده است که مردم راهکارهای نوآورانه خود برای رفع چالش‌های آموزشی کشور ارائه کنند.
مدیرعامل موسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام بیان کرد: زمانی که این رویداد آغاز شد هرگز تصور نمی‌کردیم که حجم بالایی از راهکارهای کاربردی به دبیرخانه رویداد ارسال شود و اکنون مشاهده می‌کنیم که جوانان نخبه کشور با طرح‌های نوآورانه و ساده قادر به حل مشکلی بزرگ در نظام آموزشی کشور هستند.
فاطمی‌نژاد عنوان کرد: اگر مسائل و چالش‌های آموزشی با راهکارهای خلاقانه و نوآورانه حل شود به سرعت تحول در نظام آموزشی کشور رقم می‌خورد. از طرفی استفاده از ظرفیت‌های استارت‌آپ‌های آموزشی کمک بزرگی به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در کشور می‌کند.

انتهای پیام/۴۱۴۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته