دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1401 - 15:25
با صدور حکمی؛

سکاندار حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد بجنورد تغییر کرد

سکاندار حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد بجنورد تغییر کرد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی در حکمی سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد بجنورد را منصوب کرد.
کد خبر : 815864

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد، غلامرضا كاظمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی در حكمی محمدرضا حسینی معصوم را به‌عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد منصوب کرد.

در بخشی از حكم کاظمی خطاب به حسینی معصوم آمده است: با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی به موجب این حكم به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد منصوب می‌شوید. از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه ‌های انسانی دانشگاه به‌خصوص تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیئت علمی و كاركنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ كیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی، ارتقای علمی دانشگاه، اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

به گزارش آنا، حسینی معصوم دارای مدرک دكتری تخصصی حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان و استادیار و عضو هیئت علمی تمام‌وقت واحد بجنورد است.

حسینی معصوم پیش‌ از این مسئولیت به‌عنوان معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاداسلامی استان خراسان شمالی، عضو كمیسیون دائمی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌شمالی، دبیری كمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبات هیئت امنای استان خراسان‌شمالی، رئیس شورای معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌شمالی، دبیر كمیسیون معاملات واحد بجنورد و استان خراسان‌شمالی و مدیریت گروه حسابداری و مدیریت بازرگانی، دبیر شورای برنامه‌ریزی و بودجه و شورای راهبردی و مسئول برنامه و بودجه خراسان‌شمالی با دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بجنورد همكاری داشته است.

از فعالیت‌های علمی و پژوهشی حسینی معصوم می‌توان ارائه و چاپ بیش از ۱۰ مقاله در مجلات علمی ـ پژوهشی و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی و راهنمایی پایان‌نامه‌های دانشجویی را نام برد.

حسینی معصوم امروز در نشست هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد به‌عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد معرفی و از خدمات وحید ثانوی گروسیان معاون سابق پژوهش و فناوری این دانشگاه قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته