دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری صورت گرفت؛

تجلیل از ۷ استاد پژوهشگر دانشگاه آزاد شهرکرد

تجلیل از ۷ استاد پژوهشگر دانشگاه آزاد شهرکرد
۷ استاد پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری و بیست و سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند.
کد خبر : 819411

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرکرد، همزمان با هفته پژوهش و فناوری و بیست و سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان استانی از ۷ استاد پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تجلیل شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد درباره این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: بر اساس تصمیم شورای علمی ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استان چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۱ در بخش پژوهشگران برتر دانشگاهی مجید غلامی در گروه دامپزشکی، حامد سقایی در گروه فنی و مهندسی، بهاره بنی طالبی در گروه علوم انسانی و مریم پیمانی در گروه علوم پایه از این واحد دانشگاهی تجلیل شدند.

فرشید خیری افزود:  در این مراسم از فرود یداللهی در بخش فناوران دانشگاهی و در بخش پژوهشگران برتر دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری از یاسر رحیمیان و فاطمه احمدی، استادان مدعو دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تجلیل شد.

وی عنوان کرد: دانشگاه‌ها به‌عنوان تولیدکنندگان دانش، باید برای حفظ یا ایجاد بنیان‌های توسعه‌یافتگی و رشد و توسعه همه‌جانبه کشور، علم و فناوری را به‌عنوان محور اصلی فعالیت‌های خود مورد توجه قرار دهد.

به گزارش آنا، برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناور بازار، برگزاری نشست‌های تخصصی، سمینار‌ها و کارگاه‌های علمی و پژوهشی، تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناور استان، تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر و فناور برگزیده از مهم‌ترین برنامه‌ها در بیست و سومین جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان چهارمحال و بختیاری با شعار«پژوهش و فناوری پیشران تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته