دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری تهران؛

مرکز تجاری اداری بوستان در آستانه پلمپ قضایی قرار گرفت

مرکز تجاری اداری بوستان در آستانه پلمپ قضایی قرار گرفت
مرکز تجاری – اداری بوستان واقع در ضلع شمال غرب پونک در منطقه ۵ به دلیل گزارشات متعدد کلیه ساختمان‌ها و املاک نا ایمن منطقه ۵ و گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برابر دستور مقام قضایی در آستانه پلمپ و تعطیلی قرار گرفته است.
کد خبر : 820776

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا،احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با اعلام این خبر افزود: کمیسیون رفع خطر در منطقه طی دو نوبت با همکاری نیروی انتظامی، اخطار‌های مورد نظر را به هیت مدیره مجتمع تجاری – اداری بوستان ابلاغ کرده است و لاکن متاسفانه هیچ اقدام اصولی و مناسبی برای ایمن سازی این مجموعه بزرگ صورت نگرفته است. او اصرار داشت در تاریخ سه آبان ماه نیز عوامل شهرداری، معیت همکاران و نیروی انتظامی به محل مراجعه تا اجرای رای کنند که عده‌ای از ذی نفعان و اعضای هیت مدیره در مقابل اجرای رای ممانعت کردند و متعهد میشوند مراحل ایمن سازی را تسریع کنند که باز اتفاقی رخ نمی‌دهد. 

شریفی با اشاره به اشکالات جدی در ایمن سازی و همچنین گزارشات آتش نشانی، شهرداری نتیجه اقدامات را به معاونین محترم دادستان در ناحیه ۵ تهران و دادسرای ناحیه ۳۷ شهرداری‌ها گزارش و نسبت به اخذ دستور مقام قضایی مبنی بر ورود شهرداری درمعیت عوامل انتظامی جهت رفع خطر و ایمن سازی برابر مصوبه کمیته رفع خطراقدام نموده است. 

بر پایه همین گزارش، شهرداری منطقه ۵ ضمن تذکر جدی به ذی نفعان و مالکین مبنی بر تسریع در مراحل ایمن سازی با نظر کارشناسان متخصص به شهروندان محترم و نیز هشدار لازم در خصوص نا ایمن بودن ملک مذکور می‌دهند. شریفی در پایان بر سرعت بخشی در ایمن سازی ملک بوستان و جدیت در برخورد با مالکین املاک ناایمن تاکید نموده و اظهارات مدیریت شهری منطقه ۵ نسبت به حفظ جان و مال شهروندان موظف است در راستای اجرای قانون هیچ کوتاهی را برنمی تابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلمب پلمپ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته