دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرلشکر ایزدی از مجاهدت‌های شهید سلیمانی می‌گوید

«حاج قاسم» برای مردم منطقه چه کرد؟

«حاج قاسم» برای مردم منطقه چه کرد؟
فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه نقش شهید سلیمانی در لبنان ، سوریه و عراق و فلسطین، ارزشمند بود،گفت: کاری که او انجام داد این بود که خود مردم منطقه را برای احیا حقوقشان بسیج کرد.
کد خبر : 822910

سرلشکر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، درباره شهادت شهید سلیمانی و ابعاد شخصیتی و معنوی و جهادی این شهید، گفت:حاج قاسم سلیمانی پاسدار انقلاب اسلامی و سرباز ولایت بود. 

وی افزود: در دوران دفاع مقدس شهید سلیمانی یکی از ستون‌های جبهه حق علیه باطل بود و هر جا که لشکر ثارالله با فرماندهی این سردار بزرگ حضور داشتند، پیروزی در آن جبهه مسجل بود. وی در صحنه‌های مختلف کربلا‌های ایران نیز در کنار سایر رزمندگان، حماسه‌های عاشورایی آفرید. 

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به رشادت‌های شهید سلیمانی تاکید کرد: او خود را وقف انقلاب کرد و برای پیشرفت انقلاب هم تلاش می کرد. 

سرلشکر ایزدی اظهار کرد: کسی که اخلاص داشته باشد، خداوند راه را برای او باز می‌کند و شهید سلیمانی در نیروی قدس سپاه پاسداران شگفتی آفرین بود. 

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی شجره طیبه‌ای را بنا نهاد که این شجره طیبه باعث عزت، پیشرفت و تعالی جریانات عدالت خواه شدند. 

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: نقش شهید سلیمانی در لبنان، سوریه و عراق و فلسطین یک نقش ارزشمند بوده است. کاری که وی انجام داد این بود که خود مردم منطقه را برای احیا حقوقشان بسیج کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته