دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1401 - 11:03
فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز:

مکتب حاج قاسم سلیمانی سبب شکست‌ناپذیری انقلاب می‌شود

مکتب حاج قاسم سلیمانی سبب شکست‌ناپذیری انقلاب می‌شود
محمود یوسفوند گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی سبب شکست‌ناپذیری انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان شده است.
کد خبر : 824071

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از الیگودرز، محمود یوسفوند فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز در مراسمی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز با تشریح شخصیت سردار سلیمانی اظهار کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی سبب شکست‌ناپذیری انقلاب در برابر توطئه‌ها و نقشه‌‌های دشمنان و ماندگاری ولایت فقیه شده است.

وی افزود: ولایت فقیه با مکتب حاج قاسم ماندگار می‌شود، ملت با توکل به خدا و پیروی از مکتب حاج قاسم سلیمانی توانسته‌اند، ۴۰ سال توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را شکست دهند. این شخصیت که در جوامع اسلامی جهان به‌عنوان اسطوره و شهید مقاومت محسوب می‌شود، باید نسل‌های مختلف ابعاد این شخیصت را به‌خوبی بشناسند و درباره راه و روشی که او در این مسیر گام برداشت، آگاهی یابند.

**سردار سلیمانی از شخصیت‌های جهانی در جبهه مقاومت بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز نیز با بیان اینکه سردار سلیمانی یکی از شخصیت‌های جهانی در جبهه مقاومت بود، گفت: سردار بزرگ اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی رزمنده‌ای بود که حتی لحظه‌ای برای دفاع از مظلومان و نبرد با تکفیری‌ها و ایادی تحجر از پا ننشست.

اسماعیل درویشی اضافه کرد: شخصیت کاریزماتیک وی در جنگ از او نابغه‌ای کم‌نظیر برای برنامه‌ریزی در بر هم کوبیدن دشمنان در میادین نبرد ساخته بود و با آوازه‌ای که در کشور و در رسانه‌های دنیا داشت، هیچ‌گاه دچار غرور و تکبر نشد؛ بلکه با کمال تواضع و فروتنی میان همرزمانش حضور پیدا می‌کرد و در تمام صحنه‌های اجتماعی، بدون اندک احساس غروری حضور می‌یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته