دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 بهمن 1401 - 14:06
شتاب‌دهی سرا‌های نوآوری (۱۰) / صدری‌مهر مطرح کرد؛

راه اندازی بازارهای فناوری و سراهای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی

راه اندازی بازارهای فناوری و سراهای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس مرکز پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی بازارهای فناوری و سراهای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
کد خبر : 827778

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، نشست معاونان پژوهشی و مدیران مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با موضوع تبادلات و هم اندیشی در حوزه فناوری با حضور سید محمدجواد صدری مهر رئیس مرکز پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

صدری مهر در این جلسه با اشاره به برخی از مشکلات جدی کشور همچون ترافیک و آلودگی هوا، گفت: تنها راه حل مشکلات، فعالیت های دانش محور است. اگر بخواهیم معضلات و نابسامانی های کشور را حل کنیم، نسخه ای جز فعالیت های دانش محور و دانش بنیان نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اهداف راه اندازی بازارهای فناوری و سراهای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: به دنبال ایجاد شبکه ای از المانهای فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم که این موضوع با بازارهای فناوری و سراهای نوآوری تحقق پیدا می کند.

رئیس مرکز پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: سراهای نوآوری در واحدهای دانشگاهی براساس مزیت ها و با در نظرگرفتن ظرفیت هیأت علمی، کارگاه ها و آزمایشگاه ها، تعداد دانشجویان و صنعت منطقه شکل می گیرند و موضوع محور هستند. 

در ابتدای این نشست حامد افشاری سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و تحول دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به ارائه توضیحاتی در خصوص سیاستهای فناوری دانشگاه پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته