دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1401 - 09:01
در راستای مولدسازی و افزایش بهره‌وری صورت گرفت؛

تدوین ۷۰ طرح و برنامه عملیاتی مولدسازی در دانشگاه آزاد خمینی‌شهر

تدوین ۷۰ طرح و برنامه عملیاتی مولدسازی در دانشگاه آزاد خمینی‌شهر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر گفت: بیش از ۷۰ طرح و برنامه عملیاتی در راستای مولدسازی و افزایش بهره‌وری در این دانشگاه تدوین و ابلاغ شده است.
کد خبر : 834934

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از خمینی‌شهر، علی حیدری در دیدار با علی فصیحی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خمینی‌شهر که به مناسبت روز پاسدار برگزار شد، اظهار کرد: توسعه و گسترش فعالیت‌های دانشگاه برای اثربخشی در حوزه‌های مختلف اجتماعی امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی افزود: ضرورت اهتمام به مولدسازی دارایی‌های دانشگاه در راستای ثروت افزایی و افزایش بهره‌وری بر کسی پوشیده نیست و برای تحقق این اهداف بیش از ۷۰ طرح و برنامه عملیاتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر طبق سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی تدوین و ابلاغ شده که به‌زودی آثار آن برای جامعه دانشگاهی نمایان خواهد شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی میراث گرانقدر امام راحل است که در طول ۴۴ سال گذشته در همه عرصه‌ها پاسداران غیور از این میراث به‌خوبی صیانت کرده‌اند و امروز به‌عنوان امانت در اختیار نسل جوان قرار گرفته است. دانشگاه آزاد اسلامی دستاورد انقلاب اسلامی بوده که در طول حیات خود خدمات ارزشمندی را برای رفع نیاز جامعه ارائه کرده و به‌عنوان ستاره‌ای در آسمان ایران اسلامی می‌درخشد.

**دانشجویان و مراکز علمی برای همگان قابل احترام هستند

تدوین ۷۰ طرح و برنامه عملیاتی در دانشگاه آزاد خمینی‌شهر

فرمانده سپاه خمینی‌شهر نیز با بیان کلام نورانی نبی مکرم اسلام(ص) درباره دانش‌اندوزی و فراگیری علم، گفت: دانشجویان و مراکز علمی برای همگان قابل احترام هستند و دانشجویان همیشه در همه مناسبت‌های انقلابی، پیشرو و ثابت‌قدم بوده‌اند  به همین دلیل دشمن به دنبال غفلت و بهره‌برداری از محیط‌های دانشگاهی در راستای منافع خود است.

فصیحی با بیان توجه ویژه به محیط‌های دانشگاه اضافه کرد: تصمیم درست و کار جهادی، دانشگاه‌ها را پیشرو و پویا خواهد کرد، همان‌طور که بهترین فرماندهان و شهدا از دانشگاه و دانشجو بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته