دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1401 - 19:46
برای هدایت تیم ملی فوتبال صورت گرفت

فدراسیون فوتبال در آستانه توافق با فیلیکس سانچز؛ مذاکرات فشرده طرفین روی جزئیات

فدراسیون فوتبال در آستانه توافق با فیلیکس سانچز؛ مذاکرات فشرده طرفین روی جزئیات
فدراسیون فوتبال طی روزهای اخیر به صورت فشرده با فیلیکس سانچز مذاکراتی را انجام داده که شاید منجر به توافق نهایی با این مربی اسپانیایی شود.
کد خبر : 836582

مهستا اخباری- به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مسئولان فدراسیون فوتبال و در راس آن مهدی تاج چندی پیش اعلام کردند که تا روز 20 اسفند سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان معرفی خواهد شد. در این راستا مذاکرات مختلفی با گزینه اصلی هدایت تیم ملی یعنی فیلیکس سانچز انجام شده و با وجود اینکه نام های دیگری چون کارلوس دونگا و وینچزنزو مونتلا نیز برای هدایت تیم ملی مطرح شده اند اما در واقع این اسامی گمانه  زنی رسانه ای بوده و فدراسیون سانچز را به عنوان هدف اصلی برای جایگزینی کی روش انتخاب کرده است.

طبق پیگیری های خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، فدراسیون روی کلیات با سانچز به توافقاتی دست پیدا کرده اما مذاکرات فشرده روی جزئیات همچنان ادامه دارد. ظاهرا این مربی اسپانیایی خواسته هایی دارد که فدراسیون فوتبال در حال مذاکرات برای نزدیک شدن به آنها است اما اگر این خواسته ها در توان فدراسیون نتباشد شاید در لحظه آخر حضور این مربی در ایران منتفی شود.

به گفته تاج تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان از روز 28 اسفند ماه در تهران برگزار می شود و تیم ملی در ابتدای نوروز در دیداری دوستانه به مصاف روسیه خواهد رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته