دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 اسفند 1401 - 09:34
معاون شهردار تهران خبر داد؛

آمادباش شهرداری برای خدمات‌رسانی به تهرانی‌ها برای چهارشنبه سوری

آمادباش شهرداری برای خدمات‌رسانی به تهرانی‌ها برای چهارشنبه سوری
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از آمادگی مدیریت شهری پایتخت برای خدمات رسانی به شهروندان در چهارشنبه سوری خبر داد.
کد خبر : 837273

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در آئین افتتاح مجموعه ورزشی اسکیت و ۲۲ پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۷ که عصر امروز در چهل و پنجمین رویداد امید و افتخار برگزار شد، اظهارکرد: چهارشنبه آخرسال را در پیش داریم و امیدواریم در آن روز آرامش بر شهر حاکم باشد و بی احتیاطی رخ ندهد. ما نیز در معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در حال آماده شدن برای این روز و خدمت رسانی هستیم.

وی افزود: رویداد امید و افتخار از چندماه گذشته با وجود اینکه شهرداری با بدهی کلان و کمبود درآمد مواجه بوده با همت و تلاش همکاران شروع شد و از ۲۲ بهمن هر روز افتتاحیه‌هایی در شهر داریم؛ پروژه‌های افتتاح شده منطقه ۱۷ نشانه تلاش گسترده برای رفاه حال مردم و ایجاد شادی در چهره آنان است.

نظری ادامه داد: یک زمین دو هزار و ۸۰۰ متری به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد فضای سبز در منطقه ۱۷ تملک شده و به زودی به سرانه فضای سبز منطقه اضافه می‌شود. این تلاش‌ها در واقع تمرین مدیریت صادقانه است و مصادیق آن اتفاقاتی است که در شهر در حال رخ دادن است، همراهی مردم نیز در میزان خدمت رسانی ما بسیار اثر گذار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته