دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در قالب کاروان‌های حج و زیارت صورت گرفت؛

تشرف ۱۰ هزار ایرانی به عتبات در ماه رمضان + فیلم

تشرف ۱۰ هزار ایرانی به عتبات در ماه رمضان + فیلم
از ابتدای ماه رمضان تاکنون بیش از ۱۰ هزار ایرانی در قالب کاروان‌های حج و زیارت به عتبات مشرف شده‌اند و سفر زائران رمضانیه عتبات ادامه دارد.
کد خبر : 839971

به گزارش خبرنگار دین و آئین خبرگزاری آنا، با پایان تعطیلات نوروز، سفرهای زیارتی عتبات همچنان متقاضیان بسیاری دارد که البته با برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت، هزینه این سفرها تا ۲۰ درصد کاهش یافته است.

کاهش هزینه سفرها به نحوی است که البته حتی هزینه بلیت پرواز عتبات برای سفرهای انفرادی به زیر ۲ میلیون تومان رسیده است و برخی از افراد هم با کاهش هزینه سفر به صورت انفرادی به عتبات سفر می‌کنند. البته هزینه سفر انفرادی ممکن است گاهی بیش از سفر با کاروان باشد؛ چرا که گاهی هزینه‌هایی همچون اسکان و تغذیه و حتی حمل و نقل در عراق برای سفرهای انفرادی گران‌تر می‌شود.

سازمان حج و زیارت هم برای اینکه سفرهای انفرادی کاهش یابد و افراد با سلایق مختلف بتوانند به این سفر معنوی مشرف شوند و از طرفی هم مشکلی در روزه نداشته باشند، سفر ۱۵ روزه نیز تدارک دیده‌اند که به دلیل طولانی بودن، بسیاری ترجیح می‌دهند که سفر کوتاه انتخاب کنند.

بر اساس گزارش‌ها، از ابتدای ماه رمضان تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر در قالب کاروان‌های رسمی زیر نظر سازمان به عتبات اعزام شده‌اند و هم‌اکنون سفرهای رمضانیه ادامه دارد.

در ادامه فیلمی از حال و هوای کربلا در ماه رمضان را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته