دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1402 - 19:56
باید به کافا برویم و نباید فیفا دی از دست بدهیم

قلعه‌نویی: شایعات در مورد سردار آزمون درست نیست/ شاید در گذشته اتاق خصوصی داشته!

قلعه‌نویی: شایعات در مورد سردار آزمون درست نیست  شاید در گذشته اتاق خصوصی داشته!
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: سردار آزمون بازیکن خود من بوده و بچه بسیار خوبی هم است.
کد خبر : 840514

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،  امیر قلعه نویی با حضور در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی پرسپولیس و ملوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از وظایف ما این است که روی لیگ نظارت کنیم و فردا هم اگر عمری باقی باشد به سمت تبریز می‌روم تا یکی از بازی‌های حساس لیگ بین تراکتور و سپاهان را ببینم. باز هم تاکید می‌کنم یکی از وظایف ما این است تا بیاییم و از نزدیک بازی‌های لیگ را رصد کنیم.

وی درباره اینکه آیا احتمال دارد بازیکنان جدیدی از دل لیگ به تیم ملی دعوت شوند، گفت: من خدمت شما عرض کنم و آن این است هر کسی که شایسته و لایق باشد می‌تواند لباس تیم ملی را بر تن کند و هر اردو هم شرایط خاص خودش را دارد. یعنی این نیست هر بازیکنی که در اردو قبلی بوده در این اردو هم حتما باید حضور پیدا کند. براساس عملکرد بازیکنان ما آن‌ها را دعوت می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره برقراری نظم و انضباط و شرایط حاکم بر اردوی تیم ملی فوتبال توضیح داد: ما این برنامه را از سال ۱۳۸۲ به فوتبال آوردیم و در ۲۰۰۶ هم چنین رویکردی وجود داشت، اما برنامه یک توضیح کوچکی دارد و آن این است که شما یک هدفی دارید و از این راه می‌خواهید به این هدف برسید. باشگاه‌ها پیش از فصل یک برنامه ۶ هفته‌ای در اختیار مسئولان باشگاه قرار می‌دادیم و براساس زمان بازی هم در طول مسابقات برنامه می‌دادیم و اگر چنانچه رقابت‌ها هم چهار هفته مشخص بود برنامه آن مدت را در اختیارشان می‌گذاشتیم. این اردو هم همین است و بدون برنامه و بدون نظم و انضباط و بدون اصول کاری هیچ کاری جلو نمی‌رود.

قلعه‌نویی درباره اینکه آیا رحمان رضایی به کادرفنی تیم ملی بازگشت یا خیر، اظهار داشت: اجازه بفرمایید ان‌شاءالله و توکل بر خدا حل می‌شود. 
 
وی درباره اینکه با اعلام تاج قرارداد شما تا پایان جام ملت‌های آسیا است یا خیر، عنوان کرد: اجازه بدهید تا بروم بازی پرسپولیس و ملوان را بیینم.  
 
سرمربی تیم ملی فوتبال درباره حواشی اخیر و اینکه سردار آزمون در اردوی تیم ملی خواستار اتاق خصوصی برای خود بوده است و همین موضوع برای خط خوردن او شده است، گفت: اصلا این مساله نبوده و به هر حال همه ما وظیفه داریم کاری انجام دهیم تا مردم خوشحال شوند و هر کسی در جایگاه خودش و ما هم از این قاعده مستثی نیستیم. سردار چون بازیکن خود من بوده قبل از اینکه حتی بازیکن شود من با پدر او دوست بودم. اصلا این حرف‌ها نبوده و ما یک نظم، اصول و چارچوبی داریم و براساس آن حتی اگر قرار است یک دقیقه بمانیم براساس این چارچوب پیش می‌رویم. همین مساله نبوده هر چند شاید در گذشته دارای اتاق تکی بوده‌اند نمی‌دانم. اما در زمان ما چنین مساله‌ای نبوده است.  
 
قلعه‌نویی درباره اینکه تکلیف مربی پرتغالی در کادر او چطور پیش می‌رود، تصریح کرد: ابتدای امر نباید بگویید کمک بلکه باید بگویید همکار و ما دنبال این هستیم که همکار خارجی بیاوریم و ترجیح ما در این است تا کسی را بیاوریم که از فوتبال آسیا شناخت داشته باشد. این مساله را به دپارتمان بین‌الملل فدراسیون ارجاع داده‌ایم تا پیگیر این موضوع باشند و هر زمان که به نتیجه منتج شود آن را اعلام می‌کنیم. 
 
وی درباره تکلیف حضور تیم ملی در تورنمنت کافا گفت:  دو روز پیش درباره حضور در تورنمنت کافا داشتیم و هنوز مشخص نیست که آیا در تاجیکستان است یا ازبکستان و حتما اگر این رویداد باشد باید برویم زیرا اصلأ نباید فیفا دی را از دست بدهیم. می‌توانیم با حضور در آنجا 2 بازی‌های خوبی برای ما به حساب بیاید هرچند هنوز برنامه اصلی خودشان را به ما ارسال نکرده‌اند.






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته