دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1402 - 09:44
رئیس دانشگاه آزاد ممسنی عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت‌‌های دانشگاه برای افزایش درآمد‌ غیرشهریه‌ای

استفاده از ظرفیت‌‌های دانشگاه برای افزایش درآمد‌ غیرشهریه‌ای
علی کریمی گفت: استفاده از ظرفیت‌های بالقوه دانشگاه با جداسازی بخش آموزش می‌تواند نقطه عطف شکوفایی و افزایش درآمد‌های غیرشهریه‌ای باشد.
کد خبر : 843190

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از ممسنی، علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی اظهار کرد:  برای واحد ممسنی که درآمد غیرشهریه‌ای بسیار ناچیز دارد، استفاده از ظرفیت‌های بالقوه دانشگاه با جداسازی بخش آموزش از این ظرفیت‌ها می‌تواند نقطه عطف شکوفایی درآمد‌های غیرشهریه‌ای باشد.

وی درباره تبیین اصل همدلی و همکاری در دانشگاه عنوان کرد: نخستین اصلی که در حیطه کاری مشهود است، اصل همدلی و هم‌افزایی بوده که در روز اول و به‌عنوان شعار اصلی خود در این زمینه بیان کردیم و امیدواریم با توجه به اصل همدلی بتوانیم به معنای واقعی ادای دین کنیم. با توجه به اقدامات مؤثر در واحد دانشگاهی که با محور استادان انجام می‌گیرد امیدواریم موجبات ارتقای شاخص‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و کارآفرینی و دانش‌بنیان را فراهم آورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی افزود: با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری، قطعاً در راستای تصویب رشته‌های مورد نیاز جامعه به‌منظور کارآفرینی و تولید محصولات دانش‌بنیان شهرستان قدم‌های مؤثری خواهیم برداشت و تلاش بر آن است دانشجویان کارآفرین را تربیت و به بازار کار تزریق کنیم.

کریمی بیان کرد: در حوزه آموزش که قلب تپنده و مهم در دانشگاه است با پیگیری و اقدامات مؤثر توانستیم حوزه معاونت علمی را با توجه به نیاز فوری و مهم دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی ایجاد کنیم که با این کار، رضایت‌مندی دانشجویان را به همراه داشت و در این باره انسجام و همدلی نسبی هیئت مدیریت دانشگاه حاصل شد.

وی درباره پیگیری رشته‌های جدید پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی گفت: مهم‌ترین اقدام پیگیری رشته‌های پیراپزشکی بود که توانستیم رشته کارشناسی بهداشت مدارس را که از زیرشاخه‌های رشته‌های پیراپزشکی و زیر نظر وزارت بهداشت است را برای ایجاد در دفترچه سال آینده مصوب کنیم. اقدامات اولیه، زیرساخت‌های آزمایشگاهی و لازمه این مهم با همکاری مجتمع سلامت، حوزه بهداشت و درمان و پیراپزشکی شهرستان انجام‌شده و امیدواریم که با رایزنی‌های انجام‌شده در سال آینده بتوانیم در این رشته دانشجو جذب کنیم.

به گزارش آنا، در پایان جلسه به پاس تلاش اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی به نمایندگی از آنان از دو استاد فعال آموزشی نیما شهیدی عضو هیئت علمی گروه آموزش ابتدایی و محسن غلامی عضو هیئت علمی گروه عمران هدایای و لوح سپاس نفیسی اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته